Sport1 Banner

"רק אפרים גבאי יכול לעשות סדר בבלאגן פה"

רק הוא יעשה סדר
רק הוא יעשה סדר | צילום: ערן לוף

ניסיון להחזיר את המנכ"ל להפועל חיפה. מהראן לאלה ישוב להרכב

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה ניסו לעשות הכל על מנת להגיע בראש שקט לפתיחת הפלייאוף התחתון. חופש, גיבוש, ימי אימון אינטנסיבים – הכל, כדי להביא את השחקנים והצוות המקצועי להבנה שה"מאני טיים" כבר כאן. והמצב הנוכחי מחוץ לדשא ובעיקר עליו רחוק מלהיות טוב.

 

הנהלת הקבוצה ניסתה להרגיע את הרוחות עם גיבוש בספא בצפון הארץ בתחילת השבוע. את הפלייאוף התחתון תפתח הפועל חיפה מול מכבי פתח תקווה (שבת, 17:00), כאשר מי שייעדר יהיה חנן ממן שיצטרף לאושרי רואש שכאמור גמר את העונה.

 

 

החדשות הטובות שיש לאלי כהן הן שמהראן לאלה יחזור מפציעה טורדנית שהשביתה אותו מהמחזור ה-22, היישר לצידו של שלומי ארבייטמן בחוד ההתקפה.

 

באשר לארבייטמן אמר השבוע גורם במועדון: "שלומי שחקן נהדר שמפנה הרבה שטחים ועושה לא מעט עבודה שחורה, אך הבנו אותו למאני טיים והוא חייב להתחיל ומצוא את הרשת".

 


ארבייטמן. בקבוצה מחכים שיכבוש (ערן לוף)

 

אלי כהן שוקל לשחק עם מערך הגנתי שיכלול שני חלוצי מטרה, כאשר בעוד ממן מרצה עונש הרחקה אדריאן רוצ'ט יפתח בחוליית הקישור, וברונו פניירו ישחק במרכז ההגנה לצידו של טאדאס קיאנסקס, כאשר בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהשניים.

 

בעניין אחר, גורמים בכירים בהנהלת הפועל חיפה היו רוצים לראות במהרה את חזרתו של אפרים גבאי לפעילות. המנכ"ל, שכזכור הושהה עד להודעה חדשה לאחר ויכוח קולני עם טל בנין ואחיו, מחכה להודעה על חזרה לתפקיד, לאו דווקא לתפקיד בו עסק יותר מעשור. "אפרים הוא היחיד שיכול לעשות סדר בבלאגן הזה, במצב כזה חייב לשים את הכל בצד ולעשות הכל כדי להישאר בליגה", סיכם גורם בהנהלת הקבוצה.

עוד באותו נושא: אפרים גבאי, שלומי ארבייטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי