Sport1 Banner

סוארס מאוכזב ממעמדו ועשוי לעזוב את ב"ש

סוארס. פיחות במעמדו
סוארס. פיחות במעמדו | צילום: אודי ציטיאט

הבלם איבד את מקומו ונראה מדוכדך. "בכר סימן אותו אחרי הטעות מול עכו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החלה בהכנות לקראת משחק העונה נגד מכבי תל אביב (ראשון, 20:55) אחרי יומיים של מנוחה שהעניק ברק בכר לשחקניו.

 

על מקומו של טוני וואקמה הפצוע נאבקים מוחמד גאדיר ובן שהר כשאחד מהם יחליף את הניגרי. מי שייכלל בסגל אחרי קרוב לחודש הוא מאור מליקסון שלא כשיר עדיין במאת האחוזים.

 

 

במקביל, לספורט1 נודע כי הבלם הברזילאי, וויליאם סוארס מאוכזב ממעמדו בעת האחרונה וזאת למרות שהיה פצוע.

 

סוארס פתח את העונה כבלם מוביל בקבוצה, אך בתקופה האחרונה חל פיחות במעמדו כשלאחר שנפצע ב-1:1 עם מכבי חיפה בסמי עופר, הוא ירד לספסל לטובת לואיי טאהה.

 

גם לאחר שהחלים בכר החליט להעניק את הקרדיט לטאהה אך גורמים בבירת הנגב מעידים כי כבר מתחילת העונה לא ממש החזיק מיכולתו של הברזילאי. "כבר אחרי הטעות שלו בעכו, בכר שקל להוציא את סוארס מההרכב, הפציעה הכניסה את טאהה להרכב ולא נראה שהוא יצא ממנו עד סוף העונה", ציין גורם המעורה במועדון מבירת הנגב.

 


טאהה עם ברדה. תפס מקום של קבע על חשבון הברזילאי (דני מרון)

 

לעת עתה סוארס שסבל מעוד פגיעה, לא עושה קולות של רצון לעזיבה, אולי כדי לא לפגוע באווירה במועדון, אך יש מי שידעו לומר כי הבלם שמשתכר 220 אלף דולרים לעונה נראה מדוכדכך מאוד כבר למעלה מחודש וחצי.

 

סוארס בן ה-31 חתום במועדון עד 2017, אך לא מן הנמנע שאם המצב יימשך הוא יעדיף למצוא לעצמו יעד חדש בתום העונה.

 

בנושא אחר,  באר שבע נקנסה בסכום של 7,500 שקל בלבד על זריקת המצתים לעבר כר הדשא בטרנר במשחק מול בני סכנין (2:2). הדיין עו"ד ישראל שמעוני אף נמנע מלהשית עליה עונש רדיוס על תנאי מהעונה שעברה, לאור התרשמותו מהפעולות הנמרצות שנקטו האדומים מהנגב  באיתור העבריינים ובצעדי הענישה נגדם.

 

שמעוני אף החליט לגזור עונש קל אחרי שהתרשם כי "בחינת סרטי האבטחה מעמידה בספק את הטענה כי אחד המצתים פגע בשוער (מחמוד קנדיל)". לאור זאת החליט הדיין להרשיע את באר שבע רק בהתפרעות אוהדים ולא בפגיעה בשוער.

 


אוהדי ב"ש. הזורקים אותרו, המנויים שלהם בוטלו והוצאו נגדם צוי הרחקה (דני מרון)

 

"בניגוד לעבר ניכר שהפעם הנאשמת (באר שבע) פעלה ביעילות נגד המתפרעים", חותם שמעוני את החלטתו, "שמותיהם הועברו למשטרה, הם עוכבו לחקירה, המנויים שלהם בוטלו והוצא נגדם צו הרחקה מהמגרשים".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי