Sport1 Banner

אבי לוזון: ב-1:1 לא הייתם צריכים להשתולל

בן שמעון. הצעקות על טוויטו לא תרמו לכלום
בן שמעון. הצעקות על טוויטו לא תרמו לכלום | צילום: ערן לוף

ביקורת במכבי פ"ת אחרי ההפסד לעכו (2:1): "רן בן שמעון גורם לפאניקה"

(גודל טקסט)

"העצבים של רן בן שמעון לא מוסיפים לשקט של השחקנים או לקבוצה", כך אמר גורם במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד 2:1 בבית להפועל עכו, "גם כך כולם בלחץ, אז במקום להרגיע את השחקנים זה רק גורם לפאניקה".

 

בפתח תקווה מתכוונים למשל לצעקות שקיבל המגן דודי טויטו מבן שמעון כבר בתחילת המשחק.  "מה שרן עשה לדודי יכול לפגוע קשות במגן", אמרו במועדון.  בסיום המשחק קיללו חלק קטן מהאוהדים את המאמן ודרשו את התפטרותו. בתגובה ניגש בן שמעון לאוהדים ושוחח עמם דקות ארוכות. לשחקנים אמר המאמן: "אני רוצה שתרימו את הראש, עוד שבוע קריית שמונה מגיעה לפה".

 

 

אבי לוזון  לקח קשה את ההפסד לקבוצה מהמקום ה-13 ערב המחזור ואת העובדה כי למרות כל הכספים שהושקעו בינואר (החתמת רועי גורדנה וראדה פריצה) והציפיות להיאבק על המקומות 3-4 המובילות לאירופה, הפכה מכבי פתח תקווה לקבוצה שמשתתפת במאבקי הירידה. "למה הייתם צריכים להשתולל אחרי ה-1:1, אמר לוזון ששמר על קור רוח. "המשחק כבר היה בכיוון שלכם. עכשיו תתרכזו בלהישאר בליגה ותעשו 35 נקודות. גם זה לא בטוח יספיק".

 

"זה נראה שאין אור בקצה המנהרה. הכנסנו את עצמנו למצב מסוכן ואין מה לעשות". אמרו חלק משחקני פתח תקווה,  "איך שזה נראה עכשיו, אנחנו יותר קרובים לתחתית מאשר לפלייאוף עליון. קודם כל מכבי פ"ת צריכה להבטיח הישארות ואז לדבר על פלייאוף עליון".

 

במשחק נכח גיא לוזון, אקס צ'רלטון וסטנדארד שהחל את הקריירה כמאמן מכבי פתח תקווה. מוחמד כליבאת שנכנס כמחליף ופריצה, שכבש את שערו הראשון במלאבס, היו היחידים שזכו לשבחים על המשחק.

 

לוזון. רצה לראות תוצאות אחרות אחרי ההשקעה בינואר (אודי ציטיאט)

 

"אנחנו נמצאים ברצף הפסדים לא פשוט ונצטרך להרים את עצמנו", סיכם השוער איתמר ניצן, "אנחנו רוצים להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון ומצד שני לא להיגרר למאבקי תחתית. ככה זה בכדורגל, לפעמים אתה רוצה ולא הולך".

 

עוד באותו נושא: דודי טוויטו, ראדה פריצה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי