Sport1 Banner

"הפועל התחננה לזינו שיגיע והוא לא משחק"

זינו עוד במדי ת'ון. טרם שיחק בהפועל תא
זינו עוד במדי ת'ון. טרם שיחק בהפועל תא | צילום: פ.צ ת'ון, האתר הרשמי

הקשר מאוכזב ממעמדו. מקורביו: "אולי זה בגלל שגיא לוי הביא אותו"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב עדין רוכבים על הניצחון היקר בשבת, 1:2 על הפועל רעננה, ומעידים כי מצב הרוח השתפר בימים האחרונים בזכות שלוש הנקודות והמהפך שהושג מול קבוצתו של סילבס.

בחודורוב יודעים שהקבוצה חייבת לשמור על יציבות כדי להיחלץ מהתחתית במהרה, אלא שבשבת מחכה לאדומים משחק קשה במיוחד מול מכבי חיפה – נכון לרגע זה באצטדיון בנתניה – שקיבלה מכה קשה מבית"ר ירושלים ותרצה למחוק את ההשפלה מאמש (ישיר בספורט1 וב-HD).

בינתיים, לספורט1 נודע כי מי שמאד מאוכזב ממעמדו בקבוצה הוא הקשר האחורי לוטם זינו, אחריו רדפו האדומים עוד לפני חלון העברות, אלא שמאז שעזב את ת'ון והגיע למקבוצה לא קיבל ולו דקת משחק אחת. 

בסביבתו של הקשר תוקפים היום את המאמן אלי גוטמן ואמרו: "אולי אלי לא נותן ללוטם לשחק כי גיא לוי הביא אותו. בשביל מה הוא הביא זר שמשחק רבע שעה על העמדה שלו?".

זינו (מימין). לא משחק כי הוא שחקן של גיא לוי? (הפועל ת"א)

זינו עצמו, על פי שחקנים בקבוצה, נראה מצוברח מאד בתקופה האחרונה ועשוי לבקש שיחה עם אלי גוטמן. אגב, אותם שחקנים מעידים כי זינו נראה טוב באימונים וכי הוא ראוי ללא כל ספק להזדמנות מגוטמן, אבל העובדה שהמאמן החליט להביא את קאווה הברזילאי גורמת לכך שזינו לא נספר.

"עכשיו ללוטם אין מה לעשות. כבירי אמר לו כמה בונים עליו וכמה רוצים אותו ובפועל מתעלמים ממנו לחלוטין. פשוט חבל, היו לו עוד ארבע הצעות מקבוצות שהתחננו שיבוא לשחק אצלן", סיפר מקורב לשחקן.

בהפועל מאמינים כי החלוץ היהודי-אמריקאי ארון שוינפלד יצליח להתאושש מהמתיחה בשריר התאומים ויהיה כשיר למשחק מול חיפה, אם כי רק לקראת סוף השבוע תתקבל החלטה סופית בעניינו.

עוד באותו נושא: לוטם זינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי