Sport1 Banner

"אם טביב יממש האופציה, אשמח להישאר"

שכטר. מרוצה מאוד בביתר
שכטר. מרוצה מאוד בביתר | צילום: ערן לוף

שכטר כבר חושב על העונה הבאה. דראפיץ': "יש לנו קבוצה וצוות מצוינים"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של בית"ר ירושלים 0:2 בקרית שמונה משערים של קלאיודמיר ורוקאביצה, מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ' שיבח את שחקניו ואת הצוות המקצועי: "יש לנו קבוצה מצוינת, אנחנו נהנים ומשחקים כדורגל טוב. מגיע כל הכבוד לשי ברדה שהוא בצוות שלי ואף אחד לא רואה את העבודה שלו. בכלל יש לי צוות נפלא. אני הקפטן של הקבוצה הנהדרת הזאת. אני והצוות שלי רוצים להישאר פה, אך אנחנו נחכה עד סוף העונה ונראה מה יהיה".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "שיחקנו במגרש קשה מול קבוצה מצוינת ועשינו משחק קל. אנחנו בדרך הנכונה, אנחנו משחקים כדורגל שמח ואנחנו רוצים להישאר באותו קו". דראפיץ' התייחס גם לפלייאוף העליון שייפתח בעוד שבוע: "אני שמח שהשחקנים שלי עושים עבודה טובה, הם בוגרים שיודעים מה הם רוצים. אנחנו נכנסים לפלייאוף וכל משחק הוא מעניין וטוב. המטרה שלנו זה להציג כדורגל טוב"

 

איתי שכטר שנמצא בכושר מעולה מאז שהצטרף ממכבי חיפה אמר: "חזרתי לעצמי, אני שמח. הקבוצה במומנטום טוב, כל השחקנים עובדים. אנחנו רעבים. המחויבות שלנו זה לשמח את הקהל. עכשיו ננוח והפנים קדימה. אנחנו צריכים להבטיח את המקום השלישי. אני הרבה שנים בכדורגל ועד שזה לא נגמר זה לא נגמר. יש חבר'ה שהם גברים ויש צוות מקצועי מצוין וקהל אדיר. ניתן הכל במשחק ונראה מה יהיה, רק שנמשיך ככה. 


שכטר ורוקאביצה נהנים לשחק ביחד  (ערן לוף)

 

החלוץ התייחס גם לעונה הבאה: "בכדורגל יש אנשים שמחליטים. אני מאוד שמח ומאושר פה. אם אלי יממש את האופציה אני אשמח ואהיה מאושר. בוא נחכה לסוף השנה ואז יענקלה ואלי יקבלו את ההחלטות שלהם"

 

ניקיטה רוקאביצה שכובש מחזור חמישי ברציפות הוסיף: "היו לי כאבי בטן בימים האחרונים, אך הרגשתי טוב במשחק. אני שמח להבקיע ושהקבוצה ניצחה. החבר'ה עזרו לי מאוד ואני שמח". החלוץ האוסטרלי סירב להתייחס לעתידו בבירה: "כרגע אני כאן ואני לא מדבר על העונה הבאה"

 

המאמן המפסיד שלומי דורה היה מאוכזב בסיום: "זו החמצה. התכוננו טוב למשחק. ידענו מה הנקודות החזקות של בית"ר, אך לצערי השער השני שלהם בא בהתקפת מעבר וידענו שהם עושים זאת טוב. אנחנו כבר שלושה משחקים מגיעים למצבים כשהמשחק ב-0:0 ולא מצליחים לעלות ליתרון. כאשר אנחנו מקבלים זה נהיה קשה יותר, אבל אנחנו נעבוד קשה, נהיה חזקים ולא נוריד את הראש. יש לנו שבעה משחקים של מלחמת הישרדות. מי שלא יעשה זאת ייפול ליגה".


שלומי דורה. לא מרים ידיים (ערן לוף)

 

"אם לא יהינו מגיעים למצבים הייתי אומר שזה חוסר יכולת, אך אנחנו מחמיצים ולא מדובר בחוסר יכולת. זה חוסר ביטחון כללי שיש לקבוצה, במיוחד מול השער. כשאתה בפלייאוף העליון הדברים רצים, כמו בית"ר. הם בעטו פעמיים לשער וכבשו", הוסיף דורה.

 

המאמן סיכם: "אני חושב שעשינו שינוי מנטלי, השחקנים מבינים איפה אנחנו נמצאים ומה המצב. נצטרך לגייס כוחות פנימיים כי זו משימה לא פשוטה, אבל אנחנו תלויים בעצמנו ואנחנו נמשיך לעשות את הכל. ואני מקווה שנמשיך להיות תלויים בעצמנו, כי אסור לנו לחפש רחמים ולחכות לתוצאות ממגרשים אחרים. כל הקבוצות נמצאות במאבקי הישרדות. מי שיאבד סבלנות ראשון וימצמץ, הוא זה שלא ישרוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי