Sport1 Banner

בדרך לפלייאוף העליון: 0:3 למכבי חיפה על נתניה

רגל וחצי בפלייאוף
רגל וחצי בפלייאוף | צילום: ערן לוף

קינן, עטר ופלט סידרו כרטיס למאבקי הצמרת. אוהדי המארחת מחו ביציע

(גודל טקסט)

מכבי חיפה התקרבה להבטחת מקום בפלייאוף העליון עם ניצחון 0:3 על מכבי נתניה החלשה שנמצאת בדרכה הבטוחה לליגה הלאומית.

 

כ-5,100 אוהדים הגיעו לנתניה, למעלה ממחציתם אוהדי חיפה, לצפות במפגש. הרבה מאוהדי נתניה החרימו את המשחק, וחלק מאלו שהגיעו התרכזו יותר בקללות מאשר בעידוד.

 

 

אחרי יכולת מאכזבת למדי בתיקו 0:0 בשבוע שעבר מול הפועל ת"א, חזרו הירוקים לאצטדיון בנתניה – הפעם כאורחים – והרשימו הרבה יותר. אלירן עטר, שחזר להרכב, עשה כרצונו על המגרש ורק בשל חוסר ריכוז סיים עם שער אחד.

 

גליינור פלט היה פחות פעיל מעטר, אבל גם הוא לא היה מרוכז. בעיקר בלט האירוע בדקה ה-19 כאשר הוכשל במרכז המגרש וכמחאה הוריד את החולצה ונראה כאילו בכוונתו להפסיק לשחק. וכך גם מול השער הוא לא היה חד, וכמו עטר הסתפק בשער אחד. דקל קינן דווקא הרוויח את השער שלו (הרביעי העונה) כאשר העלה את הירוקים ליתרון בדקה השישית עם נגיחה אופיינית. טאלב טאווטחה, שהוחלף בתחילת המחצית השנייה בשל פציעה, צפוי לחזור לאימונים כבר בימים הקרובים.

 

הירוקים נהנו על הדשא (ערן לוף)

 

ניצחון קל מול יריבה קלה (ערן לוף)

 

ואם אחרי ניצחון 0:3 קשה לציין מישהו שהיה יציב בחיפה, אז זה אומר הכל על נתניה. שחקניו של מנחם קורצקי כן ניסו, אך התקשו מאוד להגיע למצבים. וכשכבר הגיעו, החמיצו בשלומיאליות.

 

חיפה עולה ל-35 נקודות, אם תנצח בשבוע הבא בדרבי, במחזור הסיום של העונה הרגילה, היא בוודאות תבטיח את מקומה בין שש הראשונות. ואולי תעשה זאת עוד קודם לכן בהינתן תוצאות אחרות. נתניה עמוק במקום האחרון עם 10 נקודות בלבד, כאשר לכולם בקבוצה ברור שהם בעונה הבאה בליגה אחרת.

 

הרכבים:

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ'; איל משומר, דקל קינן, מארק ואליינטה, טאלב טוואטחה (איאד חבשי 53); נטע לביא, עטאא ג'אבר, יוסי בניון, גילי ורמוט, אלירן עטר; גליינור פלט (שחר הירש 74)

 

מכבי נתניה: דין גל; עומר ורד, נמניה פטרוביץ', מילאן סמיליאניץ', סיף פדול (אביב אברהם 55); משה לוגסי (סאמח מרעב 63), גאל מרגוליס, איסואנילה לינגאנה, מירצ'ה אקסנטה; איציק כהן (אילון ירושלמי 76)

 

מהלך המשחק:

דקה 6

0:1 מכבי חיפה: כדור חופשי לירוקים, 22 מטרים מהשער. ורמוט מרים לרחבה ומוצא את דקל קינן חופשי לגמרי, הבלם מוסיף עוד נגיחה נאה לרפרטואר ומוצא את הרשת.


קינן עם עוד נגיחה טובה (ערן לוף)

דקה 16

אלירן עטר מקבל כדור מצוין ומכדרר לבדו לעבר השער. עטר נכנס לרחבה, פלט פותח בצד ימין אבל החלוץ לא מוסר ואיכשהו בועט לגוף של דין גל. החמצה ענקית.


החמצה גדולה לעטר (ערן לוף)

דקה 19

פלט ולוגאסי נאבקים במרכז המגרש, החלוץ מקבל את השריקה אבל מגיב בצורה מוזרה: מוריד את החולצה וזורק אותה הציד כאילו הוא מפסיק לשחק. הצהוב לא איחר לבוא.


מחאה מוזרה. פלט (ערן לוף)


בלי החולצה (ערן לוף)

דקה 21

ואם היינו זקוקים לעוד הוכחה לכך שפלט לא בפוקוס, עטר עשה מבצע נהדר והשאיר אותו לבד מול השער. הכדור אמנם קפץ על הדשא, אבל לחלוץ היה מלא זמן, הוא הכין את הרגל ושחרר בעיטה אומללה שהלכה אחורה.


לא מרוכז. פלט (ערן לוף)

דקה 25

נתניה מנסה לאזן. הכדור ברחבה של חיפה כאשר ג'אבר מנסה להרחיק, הכדור פוגע בלביא ומגיע לאיציק כהן. החלוץ במצב מצוין, 12 מטרים מהשער אבל בועט לחוץ.

דקה 42

משומר מגביה לרחבה ומוצא את עטר, החלוץ מנסה לשחזר את הביצוע ההוא במדי בני יהודה ועולה למספרת יפה. הכדור פוגע ברצפה אבל דין גל ממוקם טוב והודף.

דקה 48

משומר פורץ לבדו באגף ומגביה יפה לעטר, החלוץ בעמדה טובה נוגח רע.

דקה 51

0:2 מכבי חיפה: יוסי בניון הוכשל ברחבה על ידי סיף פדול, הקפטן הגיש לעטר את הכדור והחלוץ לא איכזב מהנקודה.


בניון מוכשל ברחבה (ערן לוף)


המוכשל והכובש חוגגים (ערן לוף)

דקה 56

0:3 מכבי חיפה: משומר מכניס כדור יפה לפלט מעל ההגנה של נתניה, החלוץ משתלט יפה ומפציץ את המשקוף ופנימה.


כובש וממריא (ערן לוף)


יש גם נוסע במחלקה הראשונה (ערן לוף)

דקה 82

נתניה מחפשת שער ניחומים, עומר ורד במצב טוב ברחבה בועט ישר לסטויקוביץ'.

דקה 89

סמיניליאניץ' לוקח בעיטה חופשית, הכדור שטוח לפינה השמאלית הרחוקה ולא אמור להקשות על סטויקוביץ'. אבל הסרבי יורד קצת בזלזול, הודף לא טוב, אך למזלו הכדור פוגע בקורה וחוזר לידיים שלו.

 

עוד באותו נושא: דין גל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי