Sport1 Banner

קרית שמונה הסתבכה עם 3:0 לבני סכנין בדוחא

שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים | צילום: אסף קליגר

מוגרבי, אזולאי ועמאשה כבשו. 1:1 בין הפועל חיפה לרעננה, קנגאווה הבקיע וקוראץ' השווה

(גודל טקסט)

מאת: אורן טל

 

קרב על שש נקודות. כך ניתן לכנות את ההתמודדות שבה אירחה הפועל חיפה את הפועל רעננה באצטדיון סמי עופר. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 שמקרב את רעננה לפלייאוף העליון ולא עוזר לחיפה במאבקיה בתחתית. חיפה הגיעה למשחק אחרי הפסד 2:0 למכבי ת"א, משחק ממנו יצאו די מעודדים בקבוצה. מי שחזרו ועמדו לרשותו של המאמן אלי כהן הם יוסי דורה וחנן ממן, שנעדרו מהמשחק הקודם בשל צהובים וחזרו לסגל.

 

במועדון התבשרו כי אושרי רואש, קפטן הקבוצה, גמר את העונה כאשר בדיקת ה-MRI אימתה את החשש לקרע מלא ברצועות הקרסול. בחסרונו של רואש ופניירו (צהובים), מי שקיבל את חולצת ההרכב הוא אופק פישלר הצעיר.

 

מהרכב רעננה נעדר החלוץ ברק בדש שלא התאושש מפציעה. המאמן חיים סילבס תרגל מערך התקפי מחשש שהיריבה הפועל חיפה, התקועה מתחת לקו האדום, תשחק קדימה ולא תסתגר בהגנה. בארבעת משחקי החוץ האחרונים צברה הפועל רעננה רק נקודה אחת והיום זכתה בנקודת חוץ נוספת.

 

מהלך המשחק

דקה 17, ראדוניץ חתך משמאל לאמצע ושיחרר בעיטה שנעצרה אצל אנטולוביץ'. דקה 27, פעולה טובה ראשונה של המארחת. דור מלול קיבל כדור מימין והגביה לרחבה, הכדור שפשף את ראשו של ארבייטמן ויצא לחוץ.

 

דקה 41, המשחק מתנהל בקצב איטי ומסורבל. כרטיס צהוב ראשון לעברו של יוסי דורה מחיפה לאחר עבירה על האקס יובל שבתאי. דקה חולפת ושוב מתפרצת של הפועל חיפה מצד ימין. הפעם היא מסתיימת בבעיטה של תומר סוויסה על סף הרחבה סמוך לקורה של יאנקו.

 

דקה 49, 0-1 לרעננה. הכדור הגיע אל קנאגווה בתוך הרחבה, זה המשיך בנגיעה אך השוער הדף למשקוף. החלוץ עט על הריבאונד וכבש מקרוב. 

 

דקה 87, 1:1. החילופים בהפועל חיפה הוכיחו עצמם. זרקו קוראץ' ניתר לכדור גובה ששלח חנן ממן ונגח מקרוב פנימה.

 

סיום המשחק בסמי עופר, תיקו שכולו הפסד להפועל חיפה, אך ברעננה יכולים להיות מאושרים שכן הכרטיס לפלייאוף העליון מובטח.

 

הרכבים:

הפועל חיפה: מריאן אנטולוביץ', דור מלול, טדאס קיאנסקאס, אופק פישלר, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה (חנן ממן, 66), מיקי יאזו (הישאם כיוואן, 54), דימטרי באגה, תומר סוויסה (זרקו קוראץ', 76), אלי אלבז, שלומי ארבייטמן.

 

הפועל רעננה: אריק ינקו, ליאור לוי, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, יובל שבתאי, רנה מיחליץ' (דודי תירם, 77), אוונס קנגווה (צ'אם מאמדו, 86), דיאן ראדוניץ' (כארם ארשיד, 66).

 

בני סכנין – קרית שמונה 0:2

 

מאת: פיראס עבד אלקאדר

 

כשהיא בתקופה טובה ונמצאת במקום המוביל לפלייאוף העליון, אירחה בני סכנין את קרית שמונה בדוחא וגברה עליה 0:3. שחקניו של יוסי אבוקסיס רשמו משחק שישי בלא הפסד ויותר מזה – מבלי לספוג שער.

 

אבוקסיס עלה בהרכב הרגיל שלו כאשר סגס תאמבי ודייגו קאצ'ובה פתחו במרכז המגרש. וונדרסון הברזילאי תפקד כמגן שמאלי על חשבון איהאב שאמי ואילו יובל אבידור פתח בחוד על חשבון וויאם עמאשה. עלאא אבו סאלח המשיך להיעדר עקב פציעה.

 

קרית שמונה הגיעה לדוחא כשהיא יודעת שמדובר בהזדמנות האחרונה שלה לנסות להתברג בפלייאוף העליון. אלא שלאחר ההפסד, הקבוצה הצפונית מביטה בדאגה אחרוה, אל עבר התחתית.

 

מהלך המשחק

דקה 29, 0:1 לסכנין. ז'אורז'יניו חטף כדור במרכז המגרש, מסר ליובל אבידור, שמצד שמאל החזיר כדור מצויין בנגיעה לפיראס מוגרבי שכבש. ארבע דקות מאוחר יותר שלף השופט כרטיס אדום לקאסיו פרננדס אך חזר בו והראה לו את הכרטיס הצהוב.

 

דקה 56, 0:2 לסכנין,  אזולאי הוכשל ברחבה על ידי לואיס גוטיירס. גרינפלד שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. החלוץ לקח בעצמו את הבעיטה והכניע את חיימוב.

 

דקה 90, 0:3 לסכנין. חאלד חלאיילה המחליף בישל לוויאם עמאשה שנכנס אף הוא כמחליף את השער השלישי.

 

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, איציק כהן, וונדרסון, סגס תאמבי, דייגו קאצ'ובה, ז'אורז'יניו (הילאל מוסא, 46), פיראס מוגרבי (חאלד חלאילה, 87), יובל אבידור, שלומי אזולאי (ויאם עמאשה, 78).

 

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, דניאל בורחל, רועי שוקרני, עדן שמיר (אור אוסטווינד, 54), עוז ראלי (עומר צלישר, 66), אופיר מזרחי, אחמד עאבד (נאור עבודי, 70), אוסטין אמוטו.

עוד באותו נושא: עירוני ק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי