Sport1 Banner

מוסקרון הציעה כמיליון יורו עבור טאלב טוואטחה

| צילום: מני בן ארי

המגן נחוש לעזוב את חיפה, נציגיו מנסים להגיע להסכם מול שחר

(גודל טקסט)

במכבי חיפה כבר החליטו שלא לעמוד בדרכו של המגן טאלב טוואטחה הדורש לעזוב את הקבוצה לאירופה וגם המאמן רוני לוי הצהיר כי המועדון לא יעמוד בדרכו.

 

במכבי חיפה הבטיחו לטוואטחה כי יעזוב תמורת 1.5 מיליון יורו ונכון לעכשיו ההצעה הרלוונטית היחידה שהגיעה היא ממוסקרון הבלגית, שלא מוכנה לשלם עבור המגן יותר ממיליון יורו. נציגיו של טוואטחה מנסים להגיע מול נשיא מכבי חיפה יעקב שחר להסכם בו יועבר סכום נוסף במועד מאוחר יותר.

 

 

שחקנים במועדון תוהים על הנחישות של טוואטחה לעזוב והבחירה בקבוצת תחתית קטנה בליגה הבלגית. נראה כי עזיבתו של המגן קרובה והחשש הוא שהאוהדים יגבירו נגד טוואטחה את מחאתם כבר במשחק הבית הקרוב נגד הפועל קריית שמונה.

 

טוואטחה במרכז החגיגות. בקרוב בליגה הבלגית? (ערן לוף)

 

לאחר שמכבי חיפה כשלה במהלך להביא את הקשר וובה בראון מקריית שמונה, היא תנסה לצרף כבר עכשיו את המגן השמאלי חן דילמוני ולסכם על רכישתו בעונה הבאה של החלוץ אופיר מזרחי – שניהם כמובן גם הם שחקני קריית שמונה.

 

החלוץ שחר הירש ממתין להשלמת העברתו של איתי שכטר לבית"ר ירושלים. אם שכטר יישאר בקבוצה, הוא צפוי לעזוב להפועל רעננה כחלק מהתחרות הגדולה על חולצת ההרכב בחלק ההתקפי, שם נמצאים גליינור פלט, שובל גוזלן, אלירן עטר וכמובן שכטר והירש נכון לרגע זה.

עוד באותו נושא: חן דילמוני, מוסקרון, שחר הירש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי