Sport1 Banner

קללות באימון הפועל ת"א כלפי זהבי ובן חיים

| צילום: אייל לוסטיג

כ-100 אוהדים דרשו לא ללחוץ ידיים. בכורה בהרכב לניקוליץ', בארי ושוינפלד

(גודל טקסט)

מתחם חודורוב לבש הבוקר אווירת דרבי כאשר אוהדי הפועל ת"א התעלמו מהעובדה שהאימון המסכם נסגר לקהל ולתקשורת והתקיים בריחוק מהם. כמאה אוהדים הגיעו למתחם, חלקם טיפסו על הגדרות ועל גבי מכוניות כדי להביע את רחשי ליבם.

 

חלק מהאוהדים קראו קריאות תמיכה בקבוצה וחלק גדול התעסק ביריבה העירונית תוך שהוא מגדף את שני שחקני ההתקפה המשמעותיים שלה ערן זהבי וטל בן חיים, שהצליח להדליק את האווירה הטעונה ואת אוהדי האדומים עם תמונה פרובוקטיבית.

 

כמו כן נשמעו מספר קריאות לעבר שחקני הפועל ת"א שהפעם בהוראת אלי גוטמן התאמנו בחלק הרחוק שהם מבודדים יחסית מאיזור האוהדים. האוהדים האדומים שרו בין היתר והדגישו "הדרבי הוא מעל לכל, רק תביאו את הדרבי", חלק מהאוהדים קרא לעבר עוזר המאמן ושחקן העבר וואליד באדיר:"ואליד תסביר להם מה זה דרבי, מלחמת עולם שלישית מחר, אין דרך חזרה".

 

טירוף באימון (אייל לוסטיג)

 

מבחינה מקצועית, גוטמן מתכנן לעלות במערך הגנתי מאוד עם חמישה שחקני הגנה ושלושה קשרים אחוריים. חמזה בארי, נמניה ניקוליץ' וארון שוינפלד צפויים לערוך הופעת בכורה בהרכב,  בעוד קאווה הברזילאי וגל שיש צפויים להתחיל על הספסל. המאמן מתלבט אם לעלות עם קלאודיו בומבה או שגיב יחזקאל בחוד.

 

ההרכב המשוער: אריאל הרוש; עופר ורטה, לוקאס וינטרה, אדי גוטליב, איאד אבו עביד, שמואל שיימן; אביחי ידין, נמניה ניקוליץ', חמזה בארי; ארון שוינפלד קלאודיו בומבה (שגיב יחזקאל). 

עוד באותו נושא: דרבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי