Sport1 Banner

השחקנים: מה עם מענקי הטוטו? לוזון: תנצחו עוד

אמורים לקבל את המשכורות בימים הקרובים. שחקני מכבי פת
אמורים לקבל את המשכורות בימים הקרובים. שחקני מכבי פת | צילום: אודי ציטיאט

מפלס העצבים במכבי פ"ת ירד לאחר ה-1:2 על הפועל חיפה. מחמאות לדני גולן

(גודל טקסט)

הרבה לחץ השתחרר במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון הראשון מזה תשעה משחקים, 1:2 על הפועל חיפה. בקבוצה מודעים לחשיבות הניצחון, שפתח פער של שמונה נקודות מהקבוצה מהכרמל והבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגה.

 

כבר בסיום, ירדו שינו זוארץ ואבי לוזון, מבעלי המועדון לברך את השחקנים על הניצחון. השחקנים עצמם פנו ללוזון ותהו לגבי קבלת המענקים על הזכייה בגביע הטוטו, אך זה השיב שהמענקים יתקבלו כשהקבוצה תצבור עוד ניצחון או שניים ותתקרב להבטחת ההישארות בליגה. המשכורות אמורות להיכנס בימים הקרובים.

 

 

מי שזכה למחמאות הוא המאמן דני גולן, לו היה זה ניצחון בכורה בליגת העל כמאמן ראשי ומשחק שני ללא הפסד. "אנחנו מרגישים יותר משוחרר תחת דני. אם בעבר הרגשנו לחץ ושמענו הרבה את המילה טקטיקה, דני נותן לנו את החופש לעשות מה שאנחנו יודעים וזה מתבטא גם בחלק ההתקפי", אמרו חלק מהשחקנים תוך כדי שהם עוקצים את המאמן הקודם רן בן שמעון. "למרות זאת, צריך גם לתת מילה טובה לרן, שהתחיל את העונה והשאיר פה קבוצה טובה". גולן עצמו, אשר חתום עד תום העונה, זוכה להערכה מצוות הניהול ולמרות שעדיין לא ידוע אם יקבל הארכת חוזה, ניתן לומר שסיכוייו עלו.

 

השחקנים משוחררים יותר תחתיו. גולן (אודי ציטיאט)

 

גולדנברג: "זו עונה שלא נרצה לזכור"

מי שעוד זכו למחמאות היו רועי גורדנה, שכבש את שער הבכורה שלו במלבאס, וגם גידי קאניוק וחגי גולדנברג, שנכנס כמחליף וכבש שער כעבור חצי דקה. גולדנברג עצמו סיכם: "באנו לעשות את העבודה שלנו והתכוננו טוב, וזה הלך לנו כמו שרצינו. יצאנו למחנה אימונים מוצלח שעזר לנו להבין את דני ועזר לדני להבין אותנו ואנחנו מראים תוצאות. גם בתקופה הפחות טובה ידענו שאנחנו לא צריכים להיות בפלייאוף התחתון אבל זה לא משנה והמטרה שלנו היא להביא את הנקודות".

 

"דני נותן לנו את הביטחון שצריך אחרי רצף ההפסדים ובזכות זה זכינו בנקודות", התייחס גולדנברג לשינוי מאחורי הקווים. "אם לא ננצח בעוד שבועיים לא עשינו כלום. כל מאמן יש לו את הדרך שלו".

 

גולדנברג, שמסיים חוזה בקיץ נשאל על מצבו ועתידו: "המטרה שלי היא לשחק יותר, אבל כרגע אני לא מסתכל על עצמי באופן אישי. אני יושב עם מכבי פתח תקווה ואנחנו מדברים, אבל קודם כל צריך להבטיח את ההישארות ורק אז כל אחד ידבר על החוזה האישי שלו. חשוב לחבר'ה שהיו פה לפני שנתיים לא לחזור לסרט הזה, וזה הניע אותנו לא להפסיד ולא להגיע למצב הזה כי זו עונה שלא נרצה לזכור".

 

קודם רוצה להבטיח הישארות, אח"כ החוזה. גולדנברג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי