Sport1 Banner

סיימון שבר את לוח האימון ונטש את לויטה

לא לחץ יד למחליפו
לא לחץ יד למחליפו | צילום: דני מרון

קפטן כפר סבא, שלא לחץ יד למימר ואמר שיעזוב, הושעה עד הודעה חדשה

(גודל טקסט)

שחקני הפועל כפר סבא רשמו את הפסדם החמישי ברציפות עם ה-3:0 להפועל תל אביב, הפסד שסיבך את המאמן שרון מימר ושחקניו במאבקי ההישרדות. לשחקני הקבוצה תוכנן יום חופשי מאימונים, אך הם הוזעקו לאימון ולאספת שחקנים שאליה עשוי להגיע הבעלים סתיו שחם.

 

המועדון השעה את הקפטן הוותיק אלירן סיימון ושלל ממנו את סרט הקפטן, לאור התנהגותו שהתלוותה לחילופו בדקרה ה-34.

 

מהמועדון נמסר: "אלירן סיימון, שחקן הקבוצה, הוחלף בדקה ה-34. השחקן ירד מכר הדשא, לא לחץ את ידו של המאמן, ירד לחדר ההלבשה, שבר את לוח האימון, פינה את כל הציוד שלו מהארון, ועזב את האצטדיון תוך שהוא מודיע לסובבים אותו שהוא סיים את דרכו במועדון.

 

סיימון לפני שהוחלף (דני מרון)

 

"השחקן התנתק מקבוצת הוואטסאפ התפעולית של הקבוצה ולא הגיע הבוקר לאימון הקבוצה. המועדון רואה בחומרה רבה את התנהגותו של השחקן ואת מעשיו אשר מהווים הפרת חוזה בוטה וחמורה. המועדון ישקול את צעדיו בנושא בימים הקרובים".

 

מימר עצמו מתכנן לשנות את שיטת המשחק הפתוח וההתקפי של קבוצתו, ולעבור לשחק כבר במשחק הליגה הבא נגד הפועל חיפה למערך יותר מבוקר.

 

שחקנים בקבוצה טוענים כי הם נמצאים בתוך מיני משבר "יש סוג של נפילה ביכולת, וזה קרה במשחקים המאוד קשים נגד בני סכנין, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, שהכניסו את כולנו לסחרור. אנחנו חייבים לצאת ממנו כבר במשחק הבא נגד הפועל חיפה שנמצאת מתחת לקו האדום. אף אחד לא חושב על הפסד נוסף, זה משחק העונה שלנו".

עוד באותו נושא: אלירן סיימון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי