Sport1 Banner

זקוקה לקהל: עכו תאפשר כניסה חופשית נגד נתניה

על הנייר
על הנייר | צילום: עידן סלם

הצפוניים מחפשים נקמה (19:00). מנגד, אוסידון עשוי לעזוב בימים הקרובים

(גודל טקסט)

כבר תקופה ארוכה מאוד שברור לכל שמכבי נתניה תרד ליגה, כשהשאלה שנותרה היא מי תצטרף אליה. הקבוצה מעיר היהלומים לא מפסיקה להפסיד, אבל דווקא במחזור האחרון היא סיימה ב-1:1 נגד הפועל עכו.

 

הערב (19:00) שתי הקבוצות ייפגשו שוב באצטדיון טוטו, כשבעכו כבר הסיקו מסקנות מהתוצאה המביכה במשחק הקודם ויודעים שהם חייבים לנצח את המשחק שעל הנייר הוא הקל ביותר בפלייאוף התחתון.

 

 

"זה משחק על שש נקודות ואין שום תחליף לניצחון", הבהיר גורם בקבוצה בשיחה עם ספורט1. עכו, שנמצאת במקום ה-11 עם 29 נקודות, מקדימה את הפועל חיפה שמתחת לקו האדום בארבע נקודות והיא רוצה להגדיל את היתרון לשבע. לצורך העניין הודיעה הנהלת הקבוצה שהכניסה למשחק תהיה חופשית.

 

חוזר אחרי חודש. בריק (אודי ציטיאט)

 

מאמן הצפוניים, ירון הוכנבוים, ייאלץ להסתדר בלי הקפטן מושיקו מישאלוף המוצהב, אך ישמח לקבל בחזרה את יניב בריק שהחלים מפציעתו וצפוי לפתוח בהרכב. גם ציון צמח, שבקבוצה היו מרוצים מהתצוגה שלו במשחק נגד נתניה, אמור להמשיך אמור לפתוח. דילן סייס ימשיך לקבל קרדיט על חשבונו של אליאור סיידר.

 

הרכב משוער: דני עמוס; שמוליק מלול, עוביידה חטאב, בוריס קופיטוביץ', אחמד קאסום; יניב בריק, ברניסלב יובאנוביץ', ציון צמח, דילן סייס; לנרי קהינדה, עוז פרץ.

 

קורצקי צפוי להמשיך באותו הרכב

למרות המצב הקשה מאוד בטבלה, במכבי נתניה קיימת תחושה כי ניתן לנצח את המשחק ולדחות במעט את הירידה לליגה הלאומית, בטח לאור ה-1:1 בין הקבוצות בו אף החמיצה נתניה פנדל בדקות הסיום. המאמן מנחם קורצקי ערך שיחות עם שחקניו בהן אמר להם כי למרות המצב הוא מאמין ביכולתם לחזור מעכו עם נקודות.

 

יעזוב בקרוב? קורצקי (אסף קליגר)

 

במועדון עסקו השבוע בעתידו של היו''ר דורון אוסידון, שעשוי לעזוב את תפקידו בימים הקרובים בתמורה למשכורתו עד לסיום העונה. קיימת אמונה בעיר היהלומים כי עזיבה זו תוריד את המתח בין המועדון לקהל ויקל על האווירה. במקביל ולמרות הירידה הצפויה ללאומית, החיפוש אחרי רוכש ממשיך. בימים האחרונים נעשים ניוסנות לעניין שוב את איש העסקים אבי גרוס לעזור לקבוצה ולרכוש אותה.

 

מבחינת ההרכב, המאמן מנחם קורצקי צפוי להעניק קרדיט לאותם 11 שחקנים שסיימו בתיקו עם עכו במשחק הקודם.

 

הרכב משוער: דין גל; עומר ורד, זאב חיימוביץ, ירין חסן, נמניה פטרוביץ'; מילאן סימיליאניץ, איסומעילה לינגאנה, סער בנבנישתי, מוטי מלכה; איציק כהן, מירצ'ה אקסנטה.

 

מאמין שאפשר לנצח. קורצקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי