Sport1 Banner

ואלפורט נחת, יעבור מחר בדיקות

ואלפורט. עוד חלוץ לביתר
ואלפורט. עוד חלוץ לביתר | צילום: AFP

החלוץ ההולנדי שגדל בהירנביין סגר את תנאיו בבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח ב-20:55 לקרב יוקרתי באצטדיון טדי את מכבי תל אביב במטרה ולנסות לפתוח פער של שש נקודות מהפועל רעננה המדורגת במקום ה-4.

 

לקראת נעילת חלון ההעברות ביום רביעי ולאחר השחרור של הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס במועדון שואפים לסגור את מצבת הרכש ואת החיזוק של ינואר.

 

 

החלוץ ההולנדי ארסניו ואלפורט שטיסתו לישראל כדי לחתום במכבי נתניה בוטלה ברגע האחרון, יגיע לבית"ר ירושלים. החלוץ סיכם את מרבית תנאיו עד סיום העונה ולבית"ר אופציה לעונה נוספת. מרבית התנאים בחוזה סוכמו כשנותרו פרטים אחרונים לסגירה וההולנדי צפוי להשלים את החתימה מחר לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. ואלפורט כבר נחת בארץ ויהיה בטדי במשחק הקבוצה נגד מכבי ת"א.

 

החלוץ בן ה-23 גדל בהירנביין ומחזיק ב-4 הופעות בנבחרת הולנד הצעירה. בשנה וחצי האחרונות, שיחק ב-RKC וואלביק מליגת המשנה בהולנד. הוא מסוגל לשחק בכל תפקידי ההתקפה בדומה לניקיטה רוקביציה.

 

כמו כן, ממתין הבעלים אלי טביב להחלטה של גילי ורמוט יחד עם מכבי תל אביב למתווה השאלתו של השחקן עד סיום העונה עם אופציה לרכישתו בקיץ. ורמוט ממתין במקביל גם להתפתחויות מול הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

 

בתרגולים האחרונים ניסה המאמן סלובודאן דראפיץ' את הבלם ניסו קפילוטו לצידו של חסוס רואדה לאחר שהבלם איבד את מקומו בהרכב בשבועות האחרונים. בקבוצה טוענים כי ההחלטה מי מבין קפילוטו לטל כחילה יפתח תתקבל לפני המשחק. אין עדיין החלטה גם בין לירוי צעירי לדוד קלטינס.

 

באימונים ביקש הצוות המקצועי לשים לב בעיקר לערן זהבי ולתנועה שלו וביקש שלא לבצע עברות בתוך הרחבה כשהחלוץ טל בן חיים נכנס אליה עם הכדור. שחקנים בקבוצה הבטיחו לחלוץ איתי שכטר לנסות לסייע לו לכבוש שער בכורה.

 


שכטר. ימצא את הרשת סוף סוף? (אסף קליגר)

 

450 שוטרים וסדרנים יאבטחו את המשחק אליו אמורים להגיע כ-22 אלף צופים, מהם 6,000 מתל אביב. את ההמנון ישיר הערב הזמר עופר לוי.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי, חסוס רואדה, ניסו קפילוטו (טל כחילה) , דושאן מאטוביץ', קלאודימיר פרירה, דן אינבינדר, לירוי צעירי (דוד קלטינס), עומר אצילי, איתי שכטר, ניקיטה רקוביציה.

עוד באותו נושא: ארסניו ואלפורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי