Sport1 Banner

גוטמן: תהיה מלחמה מול עכו, לא ייגמר לפני הסוף

קצת חמצן לקבוצה באדום
קצת חמצן לקבוצה באדום | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א לא מסתנוור מה-1:2 על הפועל רעננה: "צריכים לשמור על שפיות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין לא יצאה מכלל סכנה, רחוק מכך, אבל נדמה כי רוחות חדשות נושבות במועדון האדום. שישה ימים אחרי שחילצה 1:1 בדרבי מול מכבי ת"א, החבורה של אלי גוטמן חזרה מפיגור ל-1:2 סופר-חשוב על הפועל רעננה – ניצחון שהציב אותה עם נקודה מעל לקו האדום.

"שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח", קבע אלי גוטמן והוסיף: "בחצי הראשון הקבוצה הייתה מצוינת. הנענו כדור, ייצרנו מצבים והגיע לנו לכבוש. למרות זאת, ירדנו בפיגור ואמרתי לשחקנים שזה המבחן שלהם. אמרתי להם שלא מגיע להם להיות בפיגור והכל תלוי בהם, אם הם יורידו את הראש, יהיה גם 2:0. עשיתי שינוי והכנסתי יותר עוצמות, שמרנו על קו ועל דרך".

על המשך מאבק ההישרדות אמר מאמן הפועל ת"א: "זו תהיה מלחמה מול הפועל עכו עד הסוף, אני לא רואה את זה נגמר הרבה לפני הסוף. יהיה קשה מול מכבי חיפה, אנחנו צריכים לשמור על שפיות, על קו ועל דרך". 


לא מסתנוור מהניצחון. גוטמן (עדי אבישי)

מאמן הנבחרת לשעבר נשאל מה דעתו לגבי האמירות של טל בן חיים לאחר הדרבי ("הפועל הרסה את המשחק") וענה: "בגיל שלי כבר לא מכעיס אותי כלום, כל אחד יכול לומר מה שהוא רוצה, זו מדינה דמוקרטית".

אלון תורג'מן, כובש שער השיוויון ומבשל שער הניצחון, הוסיף: "זה ניצחון מאוד חשוב עבור מועדון. אנחנו צריכים להמשיך כך, הצגנו כדורגל טוב ואנחנו שמחים, אך יש עוד הרבה עבודה. כל הקבוצות בתחתית ניצחו, אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע".

"כל שחקן הבין את המצב של הפועל, נתנו 200% וזה השתלם", סיכם החלוץ. "הפכנו את התוצאה ועשינו משחק גדול, זה לא פשוט לרדת למחצית בפיגור ולנצח. אני מרגיש את טביעת האצבע של אלי גוטמן כמאמן, אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות ורואים את זה על המגרש. חיכיתי הרבה זמן לשער הזה, אני שמח שזה בא ואני מאמין שזו רק ההתחלה".


חיכה הרבה זמן לשער. תורג'מן (עדי אבישי)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי