Sport1 Banner

טוויזר: קשה לסייס בארץ, אך הוא יתגבר על זה

עכו חוגגת בבלומפילד. מקווים לנצח במפגש הקריטי
עכו חוגגת בבלומפילד. מקווים לנצח במפגש הקריטי | צילום: עדי אבישי

עוזר מאמן עכו הודה כי הבלגי טרם התאקלם. מישצ'נקו שב ל-11 בנתניה

(גודל טקסט)

הפועל עכו תארח בשבת את מכבי נתניה במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה, בידיעה שניצחון על נועלת הטובה ישפר משמעותית את סיכוייה לשרוד.

 

בקבוצה שומרים על אופטימיות זהירה לקראת המפגש החשוב מחר ולא מקלים ראש ביריבה, על אף שהיא צפויה להיות הראשונה שתנשור לליגת המשנה.

 

 

הצוות המקצועי בראשותו של הוכנבוים, מודאג ממצבו של דילן סייס, החלוץ הבלגי הצעיר שמתקשה להתאקלם בארץ ובקבוצה. "דילן שחקן מוכשר ואופטימי, הוא יעזור לנו הרבה, אני בטוח בכך" סיפר איציק טוויזר, עוזר המאמן. "קשה לו להיות לבד בארץ בגיל צעיר, אך הוא יתגבר על זה ויהיה חיזוק חשוב בקבוצה".

 

קהינדה חוגג בבלומפילד. ניצחון מול נועלת הטבלה קריטי (עדי אבישי)

 

לנרי קהינדה, כוכב הניצחון 0:2 על הפועל בשני האחרון, יפתח בחוד כשישנה התלבטות מי ישחק לצדו, סייס או אליאור סיידר. יניב בריק הפצוע טרם שב להתאמן עם הקבוצה וייעדר גם מחר. 

 

הרכב משוער: דני עמוס, אחמד קסום, מושיקו משיאלוף, בוריס קופיטוביץ, שמוליק מלול, ברניסלב יובאנוביץ', סמואל גילמור, עוביידה חטאב, גיא דיין, לנרי קהינדה, דילן סייס (אליאור סיידר).

 

 

מישצ'נקו ישוב להגנה במכבי נתניה

 

במכבי נתניה מקווים להפסיק מחר את מסכת ההתבזויות בליגת העל ולרשום לפחות נקודת ליגה אחת אחרי לא פחות מרצף של תשעה הפסדים, כאשר מנחם קורצקי וחניכיו יגיעו למשחק חוץ מול הפועל עכו שנמצאת בכושר טוב ובממונטום חיובי.

 

הבלם אנדריי מישצ'נקו חוזר לסגל אחרי פציעה והוא צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של הקפטן ירין חסן. מוטי מלכה עשוי לקבל קרדיט בהרכב הראשון ולפתוח בחלק הקדמי לצד מירצ'ה אקסנטה וסער בנבנישתי המצוין שחוזר מפציעה.

 

קורצקי עשוי לתת קרדיט לשחקני בית נתנייתים מחר, לדוגמאת אילון ירושלמי ואביב אברהם.

 

הרכב משוער: דין גל, עומר ורד, ירין חסן, אנדריי מישצ'נקו, נמניה פטרוביץ', עיסמאילה לינגאנה, מילאן סמיליאניץ', מושיקו לוגסי, סער בנבנישתי, מוטי מלכה, מירצ'ה אקסנטה.

עוד באותו נושא: דילן סייס, לנרי קהינדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי