Sport1 Banner

אבוקסיס: "לא מחפש לשחק יפה, רק להשיג נקודות"

אבוקסיס. המשחק הזה ישב לי בראש כל השבוע
אבוקסיס. המשחק הזה ישב לי בראש כל השבוע | צילום: עידן סלם

מאמן סכנין לאחר ה-0:1 על מכבי פ"ת: "המשחק עם בית"ר חשוב, לא מיוחד"

(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס רשם אמש (שבת) ניצחון בכורה כמאמן בני סכנין, 0:1 על מכבי פתח תקווה משער של עלי עותמאן בדקה ה-82. שלוש הנקודות שהשיגה הקפיצו אותה למקום ה-11 בטבלה, והיא התרחקה מעט מהפועל כפ"ס שמתחת לקו האדום.

 

אבוקסיס היה נרגש בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב אחרי תקופה ארוכה שהקבוצה לא ניצחה לפני שהגעתי גם כשהגעתי. יש הרבה לחץ על הקבוצה, כשאתה מסתכל על הטבלה ורואה את הקבוצה על הקו האדום  זה מאוד מלחיץ, כי אתה בא למקום חדש על שרשרת הפסדים זה לא פשוט".

 

 

"ניצחנו היום קבוצה מאוד מצוינת עם מאמן מצוין וזאת אחת הקבוצות הקשות בליגה. התגברנו עליהם לא בכדורגל גדול, אבל במצבנו אני לא מחפש לשחק יפה, אלא את הנקודות. המשחק הזה ישב לי בראש כל השבוע, כי ידעתי שילך להיות קשה מאוד. יהיה חיזוק אבל לא חייבים להביא יותר מדי שחקנים , אני חושב שיש לנו קבוצה טובה , אבל האזורים מסוימים שנצטרך אנחנו נתחזק ונעשה את זה בשקט"

 

עותמן. "לא רוצים שהקהל יחזור הביתה מאוכזב" (ערן לוף)

 

המאמן התייחס למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים: "המשחק הזה הוא עם המון רעש מסביב, אבל מבחינתנו זה עוד משחק מאוד חשוב בשביל לצאת מהמקום שאנחנו נמצאים בו". לגבי הרחקת קאצ'ובה מהסגל אמר " כל החלטה שתתקבל היא החלטה מקצועית".

 

עלי עותמאן שכבש את השער היחיד במשחק: "אני קודם כל מודה לאלוהים, הייתה לי תחושה לפני המשחק שננצח. מעבר לשלושת הנקודות זה נותן לי ולקבוצה ביטחון עצמי בהמשך הדרך. אנחנו נמצאים במאבקי תחתית ולא רוצים שהקהל הנפלא שלנו יצא הביתה עצוב , אני מקווה שהמשחק הזה יוביל אותנו לדרך חדשה".

עוד באותו נושא: עלי עותמאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי