Sport1 Banner

סופית: פאבלו דה לוקאס שוחרר מבית"ר ירושלים

דה לוקאס. חצי עונה בה התקשה להטביע את חותמו
דה לוקאס. חצי עונה בה התקשה להטביע את חותמו | צילום: ערן לוף

הקשר הספרדי ויתר על חוזהו בבירה לעונה הבאה. עיכוב בעסקת צירופו של ורמוט

(גודל טקסט)

הקשר הספרדי פבלו דה לוקאס הגיע הערב לסיכום עם ראשי בית"ר ירושלים על שחרורו מהמועדון ועזב את הבירה רשמית וסופית.

 

דה לוקאס, שבשבועות האחרונים רק התאושש מפציעה ארוכה, יזכה לפיצוי על חצי העונה הקרובה אך ויתר על חוזהו לעונה הבאה בתמורה לשחרורו מהמועדון. הספרדי מחזיק בהצעה מהליגה השנייה ברומניה.

 

 

דה לוקאס הגיע למועדון הבטחה גדולה, כאחד שיכול להוביל את הקישור הירושלמי, אך נפצע לתקופה ממושכת ולפני כן התקשה לייצר מספרים – כשזכור מכל דווקא כרטיס אדום שספג מול שרלרואה.

 

דרש פיצוי על העונה ושוחרר. דה לוקאס (ערן לוף)

 

במקביל, בבית"ר כבר החלו במכירת הכרטיסים למשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב בטדי ועד בוקר יום רביעי כבר הבטיחו מעל עשרת אלפים אוהדים את מקומם במשחק. כזכור, המועדון הבהיר כי אם יספוג עונשי הורדת נקודות או רדיוס הוא עשוי שלא להופיע למשחקי הליגה הבאים.

 

במועדון מהבירה טוענים כי תעשה פנייה רשמית למכבי תל אביב בנושא גילי ורמוט רק לאחר שוורמוט, המחוזר במקביל על ידי הפועל תל אביב ומכבי חיפה, ישוחח עם ג'ורדי קרוייף ויודיע לו כי בחר לשחק בבית"ר ירושלים. טביב אינו מוכן לשלם את מלוא שכרו של ורמוט לארבעת החודשים עד לסיום העונה, העומד על כ-160 אלף יורו, והוא מעוניין שהשחקן יוותר על חלק משכרו, כשמכבי תממן גם היא חלק נכבד מהשכר הלא נמוך.

 

המשך דרכו של הבלם ניסו קפילוטו בקבוצה יקבע לאחר שיחה שיקיים עם המאמן סלובודאן דראפיץ'. קפילוטו איבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובת דניאל אסקלינג וטל כחילה, והוא מעוניין להבין לאן נושבות הרוחות בעניינו.

 

ניקיטה רוקביצה צפוי להיות כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב. דובב גבאי סובל מדלקת קלה אולם גם הוא צפוי להיות כשיר, והשניים ייאבקו בקו הקדמי על חולצת ההרכב עם לידור כהן ואיתי שכטר, שגילה יכולת טובה במשחק ההפסד 2:1 להפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי