Sport1 Banner

סה: "ראיתי משחקים באלופות, יש איכות"

אורלנדו סה
אורלנדו סה | צילום: באדיבות מכבי ת"א, האתר הרשמי

חלוץ מכבי ת"א התראיין לאתר הרשמי. וגם: הצהובים נזכרו בהתמוטטות מני לוי

(גודל טקסט)

"ג'ורדי מכיר אותי ממזמן, מקפריסין. הוא מקצוען ואחד האנשים שהשפיעו הכי הרבה על ההחלטה להיות כאן", סיפר אורלנדו סה בראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "ראיתי את המשחקים נגד צ'לסי ופורטו, קבוצתי הקודמת. ראיתי הרבה איכויות בשחקנים ובקבוצה. זו הקבוצה הכי טובה בישראל". 

"אני מחכה לפגוש את החברים לקבוצה ולעזור לזכות בכל התארים", המשיך החלוץ הפורטוגלי. "דיברתי עם כמה אנשים על ישראל ואמרו לי דברים טובים על מזג האוויר הקיצי ושזה מקום טוב לחיות בו לי ולמשפחתי. אם האנשים שאני אוהב מאושרים, אני עם ראש נקי להתאמן בצורה הטובה ביותר, לעזור למועדון ולהבקיע כמה שיותר שערים. אני מקבל בימים האחרונים הודעות ותגובות ברשתות החברתיות ואני מחכה לחגוג עם האוהדים לאחר השער הראשון. בחרתי את המספר 70 כי איתו זכיתי בכל התארים בפולין והייתי השחקן המצטיין שם. זה מספר המזל שלי".

בנוסף, הזכירו באתר הרשמי של האלופה כי היום לפני 14 שנים התמוטט מני לוי על המגרש במהלך משחק בירושלים. ניר לוין, המאמן באותה עונה, נזכר בערב הזכיה בגביע: "שמחנו, אבל היה משהו עצור בעקבות המקרה של מני. זו לא הייתה אותה חגיגה שהייתה בשנה הקודמת. עוד לפני המשחק הזה כל הזמן השם של מני היה באוויר. לאחר הזכיה הלכנו לבקר אותו בבית לוינשטיין. זה היה שינוי מטורף בין חגיגה לעצב וזה היה כבד מאוד".

ברוך דגו הוסיף: "זו טראומה שכל אחד מהשחקנים סחב במשך כל העונה. בית לוינשטיין זה אחד המקומות הלא קלים, בלשון המעטה. היה מרגש להיות שם איתו ועם הגביע, אבל גם מאוד כואב. זה היה מעבר מטורף. המשמעות של החיים נגלית פתאום ואתה מבין איך הדברים משתנים משמחה לעצב תוך רגע. המשפחה הייתה כאובה ושבורה וכשהגענו לשם שכחנו מכל השמחה והחגיגות".


מני לוי, הצהובים לא שוכחים (באדיבות מכבי ת"א, האתר הרשמי)

עוד באותו נושא: אורלנדו סה, מני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי