Sport1 Banner

מזרחי: נצטרך להשתפר מאד כדי להישאר בליגה

מזרחי. לא מסתכלים על הצמרת
מזרחי. לא מסתכלים על הצמרת | צילום: עדי אבישי

מאמן בני יהודה לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה: "מאוכזב מהיכולת". בן מרגי: "פספוס"

(גודל טקסט)

למרות יכולת חלשה על המגרש, בני יהודה יכולה להיות מרוצה, לאחר ניצחון 0:1 על הפועל חיפה שקירב אותה לפלייאוף העליון.  "אני מאוכזב מאד מהיכולת", אמר המאמן המנצח יוסי מזרחי. "שיחקנו רע מאד ולא הגיע לנו לנצח, אבל חשוב לנצח גם משחקים כאלה. היה לנו הרבה מזל. אני חושב שכל ניצחון נותן ביטחון, אבל יש לנו הרבה בעיות מקצועיות, אנחנו צריכים להתחזק".

 

"אני מבין טוב מאד מי הקבוצה שלי. אנחנו לא צריכים להסתכל למעלה בטבלה רק למטה, המאבק שם יהיה קשה מאד. יש בליגה הזאת קבוצות חזקות וטובות, נצטרך להשתפר מאד כדי להישאר". לגבי השער של אמיר עגייב, שחווה תקופה חלשה: "זה גול חשוב מאד בשביל אמיר, זה ייתן לו ביטחון אחרי תקופה רעה".

 

 

אסי בלדוט: "זה הלך לנו מאד קשה, הפועל חיפה היו מאד טובים, אבל המזל היה לצידנו. בסופו של דבר יזכרו רק את הניצחון שלנו ולא את היכולת. עם זאת, אנחנו חייבים לשחק יותר טוב, כי במשחקים אחרים זה לא יספיק".

 

"מה שמאפיין אותנו העונה זה חוסר יציבות. זה לא משהו שצריך לקרות בשלב כזה של העונה, אבל עדיף לתקן אחרי ניצחון".  לגבי בחירתו לשחקן המצטיין במשחק: "אני מתאמן קשה ויודע שאם לא אתן את הכל על המגרש אמצא את עצמי בחוץ. אני רוצה לתת הרבה למועדון הזה ולשחקנים הצעירים".

בן מרגי. "בכדורגל אין מגיע" (עדי אבישי)

 

מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי, שספג הפסד ראשון כמאמן ראשי: "אני חושב שזה פספוס, אבל בכדורגל אין מגיע. עם זאת, צריך להגיד שאפו לבחורים ששיחקו טוב, אבל הכדור לא נכנס. צריך להיות יותר מרוכזים ליד השער. אנחנו לא מסתכלים על הפלייאוף העליון, אנחנו מנסים לצבור נקודות כדי להתחמק מהתחתית".

 

לגבי השער שספגו באשמת ניב אנטמן: "אנחנו לא מנצחים בזכות שחקן ולא מפסידים בגלל שחקן ההישגים והכישלונות הם כקבוצה". לגבי רכש נוסף: "השבוע אשב עם יואב כץ ונחליט ביחד".

 

הבעלים יואב כץ: "זה הפסד מאוד אכזרי, הקבוצה הפחות טובה ניצחה, אבל ממשיכים קדימה. אין לי טענות כלפיי בן מרגי". לגבי חיזוק בחלון ההעברות: "הבאנו את דימיטרי באגה הבלארוסי, שהיה מצויין, ונתחזק עוד במידת הצורך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי