Sport1 Banner

ההתאחדות ערכה בדיקת סמים באימון עכו

הופתעו באימון. סיידר וגילמור
הופתעו באימון. סיידר וגילמור | צילום: עידן סלם

3 שחקנים נבדקו לפני הפועל ת"א. ידין: "עם גוטמן כולם יודעים את מקומם"

(גודל טקסט)

היסטוריה בכדורגל הישראלי. ההתאחדות לכדורגל פשטה במפתיע על אימון הבוקר של הפועל עכו וביצעה בדיקת חומרים אסורים לשלושה שחקנים.

 

צוות בדיקת החומרים האסורים של ההתאחדות, בראשותו של ד"ר לזר לודוויג, הגיע לאימון שהתקיים באצטדיון בעכו בשעה 8:30 וביצע את הבדיקות, שהתבצעו במסגרת מדיניות האגף הרפואי בהתאחדות להדרכה ולמניעת שימוש בחומרים אסורים.

 

 

הקבוצה הצפונית ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב המתאוששת ביום שני (19:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD). הקבוצה של אלי גוטמן מצדה תרצה להמשיך ברצף הטוב שלה, שעומד על שלושה משחקים ללא הפסד.

 

הפועל ת"א נמצאת במומנטום חיובי. ידין (ערן לוף)

 

"יש דריכות רבה לקראת המשחק", סיפר לאתר הרשמי קשר הקבוצה, אביחי ידין. "אנחנו נמצאים במומנטום חיובי וכולנו עובדים קשה בכדי להמשיך אותו. כולם יודעים מה החשיבות של המשחק הזה והמשמעות שלו".

 

"אלי גוטמן מכין אותנו בצורה יסודית לכל משחק, כשכל אחד יודע את תפקידו ומה מצופה ממנו ואנחנו מתקדמים בכל הפרמטרים ממשחק למשחק", פירט ידין לגבי השינויים שנעשו מאחורי הקווים בוולפסון. "נמשיך את ההכנות השבוע ונגיע הכי מוכנים שאפשר. יש לנו יתרון גדול שהוא הקהל שלנו שמגיע לכל משחק, בית וחוץ בהמוניו, ומעודד אותנו ללא הפסקה. אני בטוח שגם ביום שני בלומפילד ייצבע במבע אדום והדחיפה מהיציעים תהיה משמעותית, ואני מקווה שנשמח את כולם ונתקדם עוד צעד בדרך להשגת המטרה שלנו. אני קורא לכל האוהדים להגיע ולמלא את היציעים".

 

"אחד היתרונות הגדולים שיש לנו העונה בהפועל תל אביב הוא ה-'ביחד' שיש לנו בין השחקנים ובחדר ההלבשה", סיפר הקשר ששב בחלון ההעברות האחרון לקדנציה שנייה במועדון. "זה משהו שהרגשתי אותו מהרגע הראשון שנכנסתי למתחם וזה מוסיף לנו הרבה עוצמה וכוח לצאת מחוזקים גם בתקופות הפחות טובות. אנחנו יודעים לשמור אחד על השני וכולנו מרוכזים אך ורק בהצלחה של הקבוצה".

 

"מהרגע שהבנתי שיש לי אפשרות לחזור להפועל תל אביב, עשיתי הכל כדי שזה יקרה מהר ואני שמח על ההחלטה הזו", סיפר בנוגע לחזרתו למדים האדומים. "זה היה הדבר הכי טבעי בעיני, לחזור למקום שאני כל כך אוהב ולסייע לקבוצה במאבקים שיש לנו בתחתית. קיבלתי הרבה הודעות תמיכה מהאוהדים שעם הרבה מהם נשארתי בקשר גם אחרי שעזבתי, ואין שמח ממני לחזור אליו ולקבל את כל האהבה הזו וגם להחזיר בהשקעה על המגרש".

עוד באותו נושא: אביחי ידין, בדיקת סמים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי