Sport1 Banner

בוס: נראה איך בב"ש יתמודדו עם הניצחון שלנו

בוס. הגיע לנו לנצח
בוס. הגיע לנו לנצח | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-1:2: "בן חיים? זו הדרך שלו לשכנע שמקומו בהרכב"

(גודל טקסט)

בדיוק כמו שהבטיח פטר בוס, מכבי תל אביב העבירה את הלחץ אל הפועל באר שבע. הצהובים ניצחו 1:2 את הפועל חיפה וצימקו את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד, לפני משחקם של הדרומיים מול בני יהודה.

 

"היינו חייבים לנצח, אז עברנו לקראת הסוף למערך של ארבעה חלוצים", הסביר בוס את השיפור של קבוצתו ב-20 הדקות האחרונות. "אני לא מרוצה מהמחצית הראשונה, הקצב בה היה נמוך ולא זכינו הרבה בכדור. לא ייצרנו מספיק מצבים, ובמחצית השנייה אחרי שעשיתי כמה שינויים והוספתי חלוצים הקצב היה טוב והצלחנו להגיע להרבה מצבים, הגיע לנו לנצח את המשחק".

 

 

המאמן ההולנדי הסביר מדוע הוא לא פתח את המשחק עם מערך יותר התקפי: "אני רוצה שנשחק בקצב טוב וגבוה יותר, במיוחד בהתקפה, אבל אי אפשר לשחק ככה כל המשחק. ראיתם בגול שספגנו שמדובר במערך מאד מסוכן".

 

"טל בן חיים עלה טוב מהספסל גם מול נתניה", התייחס המאמן לחלוץ שמשחק שני ברציפות עלה מהספסל וכבש. "היינו צריכים אותו והוא היה שם בשבילנו. זו הדרך שלו לשכנע אותנו שמגיע לו מקום בהרכב. גם אני הייתי שחקן, וגם אני לא אהבתי כשהמאמן שלי אמר לי שאני טוב ולכן אני על הספסל. הוא ושאר השחקנים שנכנסו שיחקו שונה כשגם השיטה השתנתה וגרמה לנו להראות טוב יותר".

 

 

התעוררו לקראת הסיום. שחקני מכבי ת"א (עדי אבישי)

 

"ספגנו שער אחרי כדור קרן", התייחס בוס לשער המצמק. "אתה חייב להגן בקרן עם כל הקבוצה. הם הבקיעו דרך כדור חוזר וזה לא קשור לשחקני ההגנה, אלא להגנה כולה".

 

"לתקשורת זה משנה ששיחקנו לפני באר שבע", הגיב לבסוף לעובדה שבניגוד לשבועות הקודמים, הפעם הצהובים שיחקו לפני הדרומיים. "אני לא יודע איך באר שבע מתמודדים עם זה. הם כנראה צפו במשחק ובמשך 70 דקות הם היו שמחים, אך אז ניצחנו. מאז שהגעתי תמיד שיחקנו אחרי באר שבע, אז אני אצפה ביום ראשון במשחק ואראה איך הם מתמודדים עם הלחץ".

 

המאמן המפסיד, אלי כהן: "יש הרגשה של פספוס, למרות שמכבי ת"א שלטה במשחק, אנחנו צריכים לדעת גם להשיג נקודות במשחקים כאלה. עם זאת, אני הולך מעודד כי הראנו הרבה הקרבה. מריאן (אנטוליביץ') עשה עבודה טובה, למרות שלא היתה לו הרבה עבודה, אבל אנחנו במאבק שיהיה עד הסוף ולא צריך להתרכז רק בו אלא בכל הקבוצה".

 

הרגשה של פספוס. כהן (מני בן ארי)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי