Sport1 Banner

"מה שקורה עם בניון פוגע לו בביטחון"

אורן זיתוני. רוצה שהפועל חיפה תישאר בליגה בסיום העונה
אורן זיתוני. רוצה שהפועל חיפה תישאר בליגה בסיום העונה |

אורן זיתוני נזכר ב-2:4 של הפועל חיפה בדרבי של 97 ומנתח מה צפוי בראשון

(גודל טקסט)

הדרבים בחיפה, לפחות בשנים האחרונות, נצבעים בירוק. בסוף שנות ה-90, כשרובי שפירא ז"ל ואלי גוטמן החלו לבנות את המכונה האדומה, ההגמוניה בעיר השתנתה מעט. ביום ראשון שוב יפגשו מכבי חיפה והפועל חיפה לדרבי (20:00, ספורט1 HD) והפעם בפלאשבק חזרנו לאחד הדרבים הגדולים של אותם שנים, כשהאדומים ריסקו את הירוקים בקרית אליעזר 2:4.

"שבוע לפני הדרבי כבר הרגשנו את ההתרגשות" סיפר קשר הקבוצה דאז ומי שהיה העוגן במרכז השדה, אורן זיתוני. 

"היה תלכיד שרובי שפירא ז"ל ואלי גוטמן התחילו לבנות, היתה התרגשות גדולה. פתאום קבוצה דומיננטית נוספת יש בחיפה וזה התחיל דרך חדשה".

במהלך המחצית השניה של אותו משחק כבר הוליכו שחקניו של גוטמן 0:4, אבל זיתוני יודע לספר שהם עדיין לא הרגישו בטוחים: "לא הרגשנו בטוח עד שריקת הסיום שאנחנו מנצחים. זה היה דרבי ראשון ועד שלא שמענו את שריקת הסיום. אלי גוטמן גם ב-0:6 לא נותן לך להרגיש בטוח…"

אורן זיתוני באולפן פלאשבק. רוצה שקבוצה אחת שלו תזכה באליפות והשניה תשאר בליגה

זיתוני כמובן נשאר בליבו אוהד של הפועל חיפה והוא שומר על אופטימיות גם לקראת המשחק של יום ראשון: "בדרבי הפעם הכל פתוח. מכבי חיפה מתעסקת ביוסי בניון, בהפועל חיפה יש חילופי מאמנים וזה מוסיף מוטיבציה לשחקנים".

עוד הוסיף קשר העבר על מקרה יוסי בניון: "ביטחון של שחקן זה מעל הכישרון. כל מה שקורה עם יוסי פוגע לו בביטחון וזה לא הכנה טובה". 

זיתוני שעבר למכבי תל אביב אחרי שעזב את חיפה, היה רוצה לראות את הצהובים זוכים באליפות רביעית, אבל הוא כבר לא כל כך מאמין בזה: "בהפועל באר שבע בנו משהו מאוד טוב השנה וקשה לי לראות את מכבי תל אביב עוקפת אותם. ולדעתי ב"ש ייקחו אליפות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי