Sport1 Banner

"ישראל היא צעד ראשון בדרך להגשמת חלום"

ראיקוביץ'. החלום שלי הוא לשחק עבור מועדון גדול באנגליה או ספרד
ראיקוביץ'. החלום שלי הוא לשחק עבור מועדון גדול באנגליה או ספרד | צילום: אודי ציטיאט

ראיקוביץ', שוער מכבי ת"א, עשוי להתאחד בקיץ עם יוקאנוביץ' בתמורה ל-6 מיליון יורו

(גודל טקסט)

שוערה הסרבי של מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' נפרד לפני שבועיים מהמאמן סלבישה יוקאנוביץ', האיש שהוביל את מהלך החתמתו בקבוצה, ובראשון הוא אמר שלום לקשר ניקולה מיטרוביץ' שהיה האיש הקרוב אליו ביותר במועדון.

 

כשנשאל ראיקוביץ' על החלום שלו לא הפתיע בתשובה: "מכבי תל אביב וישראל זה הצעד הראשון שלי להגשים חלום ושאיפה. החלום שלי הוא לשחק עבור מועדון גדול באנגליה או ספרד ואתן את הכל כדי להיות שם". מי שעוקבת אחרי המשחקים של ראיקוביץ' היא פולהאם של המאמן יוקאנוביץ', המעוניינת לרכוש את השוער בן ה-20 בקיץ כשסכום המכירה הראשוני על השוער הוא שישה מיליון יורו.

 

 

על יוקאנוביץ' אומר ראיקוביץ': "סלבישה הוא המאמן שהביא אותי למכבי תל אביב והוא מאמן שקידם אותי מאד בזמן שהיינו ביחד. למרות שהיתה לו ביקורת קשה עלי בחלק מהמשחקים והוא אף דיבר עליה בתקשורת, אבל זה היה בגלל שלא הייתי טוב".

 

יוקאנוביץ'. "קידם אותי מאד" (ערן לוף)

 

על מכבי ת"א וישראל אמר הסרבי: "באתי לכאן בגיל 19 היישר לפתיחת הצ'מפיונס והמשחקים נגד המועדונים הגדולים באירופה. בתחילת הדרך זה היה קשה עבורי ועכשיו אני יכול להגיד שההשתלבות יותר קלה ואני מצליח להראות את יכולתי האמיתית. אני עובד תחת מאמן שוערים טוב מאוד כמו שורה אובארוב ובהחלט טוב לי בישראל ובתל אביב".

 

על עזיבת חברו הקרוב ניקולה מיטרוביץ': "ניקולה היה כמו אב שני שלי ,הוא קיבל אותי כשהגעתי ולימד אותי על מכבי תל אביב ומדינת ישראל. אני מאחל לו בסין את כול הטוב שאפשר כי מעברים בין מועדונים הם חלק מהכדורגל. אני מאושר שכל השחקנים עכשיו איתי ותומכים בי".

 

גולדהאר. יעשה עליו קופה? (אודי ציטיאט)

 

לראיקוביץ' היה המשחק נגד מכבי חיפה מפגש על טהרת נבחרת סרביה עם ולדימיר סטויקוביץ' בשורותיה מופיעים שניהם. ראיקוביץ' טוען שאין יריבות בינו לשוער מכבי חיפה. "לפני המשחק החלפנו דיברנו על דברים על אישיים שלא על כדורגל. אני לא מתעסק במי שוער טוב יותר. אני מכבד את סטויקוביץ' על מה שעשה כשוער עבור הנבחרת ובהמשך החודשים הבאים נראה מה תהיה החלטת המאמן".

 

על המשחק נגד מכבי חיפה אמר: "זה משחק שהתוצאה בו הייתה יכולה להיות גבוהה בהרבה. במחצית השנייה הורדנו הילוך וזאת הסיבה לניצחון הדחוק. יש לי מנהג לרוץ לאחר גול שמכבי ת"א מבקיעה לספסל וללגום מבקבוק מים וזה רק בשביל המזל".

עוד באותו נושא: סלאבישה יוקאנוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי