Sport1 Banner

"הפנים לפלייאוף העליון, היכולת לא תספיק לנו"

אבוקסיס. ברכות ומזכרות מהאקסית
אבוקסיס. ברכות ומזכרות מהאקסית | צילום: אסף קליגר

אבוקסיס ניצח עם סכנין את האקסית, אבל לא יצא מסופק. קנדיל פונה לבי"ח

(גודל טקסט)

בני סכנין ובני יהודה פתחו את משחקי המחזור ה-23 בליגת העל בבלומפילד. האורחים ניצחו 0:2. שוער סכנין, מחמוד קנדיל, נפגע בראשו בפתיחת המחצית השנייה ופונה לבית החולים לסדרת בדיקות.

מאמן סכנין יוסי אבוקסיס, שפתח את העונה כמאמן בני יהודה, היה מאושר בסיום ואמר: "אלה שלוש נקודות חשובות. הטבלה מאוד צפופה, גם למעלה וגם למטה. כל הפסד יכול לסבך אותנו, וזה מה שאמרתי לשחקנים, הם הפנימו את זה בחצי השני. שיחקנו רע היום, במיוחד בחצי הראשון. היינו קטלניים במתפרצות, בני יהודה החזיקה יותר בכדור, אך המצבים הטובים היו שלנו".

 

על העובדה שניצח את האקסית אמר: "זה לא ניצחון אישי שלי על בני יהודה, זה ניצחון קבוצתי. הראש שלי אך ורק בבני סכנין, אני נהנה ומסתכל קדימה".

 

אבוקסיס התיחס למאבק על כניסה לפלייאוף העליון: "אפשר להסתכל למעלה, אבל צריך לראות מה יתר הקבוצות יעשו היום. בסוף המחזור אולי נוכל לדבר על כיוונים אחרים. היכולת של היום לא תספיק לנו במחזורים הבאים, לא אהבתי את המשחק. השחקנים היו מאוד רחוקים אחד מהשני, עשינו לבני יהודה את החיים קלים".

 

המאמן תירץ את היכולת בסגל הקצר: "יש לנו המון פצועים ואנחנו לא מצלחים לרענן את ההרכב. אנחנו קצרים בכל העמדות ואני משחק עם אותם שחקנים בכל המסגרות".

 

  שחקני סכנין חוגגים בבלומפילד (אסף קליגר)

     

המאמן המנוצח, יוסי מזרחי, היה מאוכזב: "קשה מאוד להבין איך המשחק הזה ברח לנו. ספגנו שער מהזדמנות אחת, אחרי זה שיחקנו בלי שקט נפשי, קיבלנו החלטות רעות ובכל זאת הגענו למצבים. הכל הלך לנו הפוך היום, היינו צריכים להבקיע".

 

יוסי מזרחי. אכזבה גדולה (אסף קליגר)

 

לדעת מזרחי, לא הקבוצה הטובה במשחק היא שניצחה: "לא היינו ראויים להפסד, חבל מאוד. מדובר בהפסד מאוד משמעותי. אנחנו צריכים להסתכל למטה ולא לעבר הפלייאוף העליון. יש לנו משחקים מול מכבי ת"א והפועל ב"ש ואנחנו יכולים להסתבך בקלות".

 

עוד באותו נושא: יוסי מזרחי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי