Sport1 Banner

החיים שאחרי: מאמן ושני זרים סיכמו במכבי ת"א

קרויף. שומר על איפול תקשורתי
קרויף. שומר על איפול תקשורתי | צילום: ערן לוף

הצהובים שומרים על איפול תקשורתי. שחרורו של ראדוניץ' עומד על הפרק

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב סוגרים את הקצוות האחרונים בנושא מינויו של מאמן חדש במקומו של סלבישה יוקאנוביץ' שהוצג בפולהאם ואינו מוכן לדבר לתקשורת הישראלית והאנגלית על פרשת עזיבתו את ישראל. זאת מכיוון והסכם העזיבה את קריית שלום כלל הסכם בו לא יתראיין הסרבי על ההתנהלות של הקבוצה.

 

מחר (חמישי) אמורה מכבי תל אביב לקיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רעננה ואפשר שבסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא יוצג המאמן החדש של הצהובים. במועדון לא מאשרים ולא מכחישים שום שם של מועמד כולל פרסומים באירופה וההתנהלות היא בדומה לפרשת המו"מ מול פולהאם.

 

 

מתוך פיסות המידע גורמים המקורבים לראשי המועדון טוענים כי שני שחקנים זרים חדשים כבר סיכמו את תנאיהם הכספיים ויגיעו לקריית שלום בשבוע הבא. אחד הזרים הוא שחקן שהמאמן החדש מביא איתו לישראל. מכבי תל אביב מבקשת להתחזק במגן שמאלי שיכול לשחק גם בקישור, בבלם ובחלוץ. על פי הגורם המקורב לקבוצה מי שיגיע לעמדת החלוץ יהיה שחקן סקנדינבי, תואם ראדה פריצה השבדי הזכור לטוב במועדון.

 

ראדוניץ'. גם הוא יהיה בין העוזבים? (דני מרון)

 

גורם המקורב למועדון: "ההגנה היא החלק החלש והפגיע בקבוצה. כל הבלמים איטיים וכל מהלך של חלוצים מהירים מולם, כמו נגד קריית שמונה, מפרק אותה. גם בהתקפה, למעט טל בן חיים, אין את המהירות הסוחפת ולכן הרצון להביא עכשיו את אחמד עאבד הסילוני ועוד חלוץ מהיר. הקצב במשחק של מיטרוביץ', גילי ורמוט ונוסא איגיבור תוקע את הקבוצה וכשההגנה מולה מעובה קשה לנו להבקיע".

 

על כוונת העזיבה נמצאים המאכזבים הגדולים של הקבוצה העונה: קרלוס גרסיה, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגיבור ודיאן ראדוניץ'. כל הארבעה לא תרמו דבר להתקדמות המקצועית והם מהשחקנים החלשים בקבוצה ונופלים ביכולתם מהשחקנים הישראלים שחלקם נותר על הספסל או ביציע בשל הרצון לתת לשחקנים הזרים לשחק.

 

במכבי תל אביב ברור כי איבוד האליפות להפועל באר שבע תוביל לזעזוע בקריית שלום וחץ הביקורת יופנה למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שכולם זוכרים את אמירתו בתחילת העונה כי היעד המרכזי הוא לזכות בתואר האליפות ולא ההגעה לשלב הבתים בצ'מפיונס. מהמשחק נגד הפועל רעננה ייעדרו ככול הנראה הפצועים אבי ריקן ושלומי אזולאי וישוב החלוץ טל בן חיים.

עוד באותו נושא: דיאן ראדוניץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי