Sport1 Banner

דיווח: מכבי ת"א במו"מ עם קוסמין קונטרה

קוסמין קונטרה
קוסמין קונטרה | צילום: Gettyimages

המאמן סיים את דרכו בקבוצה סינית ומועמד להחליף את יוקאנוביץ'

(גודל טקסט)

מסורת המאמנים שעברו בספרד עשויה להמשיך במכבי תל אביב. על פי דיווחים בכלי התקשורת ברומניה, האלופה הישראלית הגישה הצעה לקוסמין קונטרה, המאמן הרומני שהדריך בעונה שעברה את חטאפה. 

קונטרה בן ה-40 סיים את דרכו בקבוצה גוואנגז'ו R&F מהליגה הסינית ונותר פנוי. על פי הפרסומים, הוא אותר במהרה על ידי מכבי תל אביב ונחשב למועמד המוביל להחליף את סלאבישה יוקאנוביץ' על הקווים. 

קוסמין קונטרה היה שחקן בעל קריירה מרשימה כמגן ימני ובתור קשר. הוא החל את דרכו בפוליטכניקה טימישווארה, עבר לדינמו בוקרשט ומשם פרץ לשוק האירופאי. הוא שיחק במדי אלאבס עם ג'ורדי קרויף, כיכב במילאן ובאתלטיקו מדריד והספיק לעבור גם בווסט ברומיץ' וחטאפה. הוא גם רשם 73 הופעות במדי נבחרת רומניה. 

לאחר פרישתו הדריך קונטרה את טמישווארה, אימן את פונאלבראדה הספרדית, הוביל את פטרולול פלוישטי ובעונה שעברה עמד על הקווים של חטאפה. בדצמבר שעבר הוכרז כמנג'ר גוואנגז'ו כמחליפו של סוון גוראן אריקסון ולאחרונה סיים שם את חוזהו. 


קונטרה מול קייליני. הייתה לו קריירה מוצלחת (gettyimages)

כזכור, המועמדים הזרים הנוספים לאימון האלופה הם ז'ואן קאריו ופאקו הררה. בזירה המקומית נחשב אלי גוטמן למועמד לאמן את הצהובים עד לסיום השנה, אולם בעניינו קיימים חילוקי דעות בתוך הנהלת המועדון.

עוד באותו נושא: סלאבישה יוקאנוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי