Sport1 Banner

בכר לסילבס: "בונים עליכם מול מכבי ת"א"

החבורה באדום ממשיכה לדהור
החבורה באדום ממשיכה לדהור | צילום: דני מרון

מליקסון נפצע וייעדר כשבועיים. מאמן רעננה: "יש לב"ש המון עוצמה העונה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חזרה למקום הראשון בליגת העל בזכות 0:2 מפרך בבית על הפועל רעננה. אליניב ברדה כבש ובישל לטוני וואקמה והאדומים השיגו ניצחון ליגה חמישי ברציפות ומחזור 11 ברצף בלי הפסד. 

לפני הראיון בסיום החמיא מאמן רעננה חיים סילבס ליריבו ברק בכר ואמר לו שזה ניצחון של אליפות. מאמן באר שבע השיב: "אנחנו בונים עליך מול מכבי ת"א". בראיון עצמו אמר בכר: "אני בטוח שהם יעשו גם למכבי תל אביב צרות. אנחנו צריכים לנצח משחקים וזה מה שחשוב, נצטרך להשתפר כדי להשיג את המטרות שלנו".

"יש עוד זמן לדבר על אליפות, אנחנו רק באמצע הליגה", המשיך בכר. "לא שיחקנו טוב, אבל לא נתנצל שאנחנו מנצחים קבוצה מאומנת וקשה. לא הגענו לשום מצב, אני לא זוכר משחק כזה בטרנר. רעננה יצאה, תקפה ולא היה חסר הרבה שהיא תעקוץ אותנו. הצלחנו לנצח משחק קשה מאוד וזה חשוב, אבל היכולת לא הייתה טובה".


לא אהב את מה שראה. בכר (צילום: דני מרון)

על ההבדלים בין המחציות אמר מאמן באר שבע: "אפשר להיקלע ליום לא טוב מבחינת יכולת. אבל האנרגיות, האגרסיביות… זה חייב להיות, בטח כשיש קהל כזה מאחורינו. בחצי השני היינו טובים ואני שמח שניצחנו".

על התכניות לינואר הוסיף בכר: "מליקסון נפצע לצערי ואני מקווה שזה לא חמור. אנחנו צריכים סגל גדול וחזק שירוץ עד הסוף. גביע המדינה מתחיל בקרוב ויש עומס. אנחנו נביא, אני לא יודע כמה ואיזה שחקנים, אבל אנחנו נשב ונביא חיזוק". מליקסון מתח את שריר הירך האחורי והוא צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה.

"בחצי הראשון היה לנו משחק לא טוב, זה לא הכדורגל הרגיל שאנחנו רגילים להראות לקהל", ניתח בסיום אליניב ברדה. "אני שמח שבמחצית השניה התעשתנו. ברק עשה מה שהוא צריך כדי להעיר את הקבוצה בהפסקה. עובדה, זה עזר". 

"מתחילת השנה אני אומר את אותה מנטרה, כולנו מנסים להתרכז רק בהצלחת הפועל באר שבע", השיב החלוץ כשנשאל על המאבק בצמרת מול מכבי ת"א. "אם כל אחד יתרכז במה שהוא צריך לעשות על המגרש, נצליח להגשים את המטרות שלנו".


הנקודות רשומות על שמו. ברדה (צילום: דני מרון)

מאמן רעננה חיים סילבס סיפר: "אנחנו מרגישים לא טוב. העוצמה בהפועל באר שבע גדולה מאוד. אסור לטעות כאן, היינו שווים היום יותר מהפסד. בדרך כלל כשאנחנו מפסידים מגיע לנו, הפעם זה לא היה המקרה. מול הפועל באר שבע, אצלה בבית, חייבים להיות חדים ולא לעשות שום טעות. הוכחנו שעבדנו נכון, לא היה רחוק שננצח 0:2. אני מאוכזב מהתוצאה".

על המערך אמר סילבס: "לא פתחתי במערך הגנתי. בכל המחצית הראשונה ב"ש לא הגיעה לרחבה שלנו, היינו צריכים לעשות יותר. החילוף של ברק בדש לא היה קשור לשער שספגנו, זה היה מצב נייח שהגיע לברדה. העונה הזו דברים מסתדרים להפועל ב"ש וצריך לברך אותם על כך. לא היה קשר לעמידה הגנתית שלנו. לאחר מכן הימרנו על התקפה וספגנו את השני, זה הכדורגל. לא התבטלנו והוכחנו שאנחנו קבוצה ראויה. אני מקווה שמול מכבי ת"א נעשה תוצאה טובה יותר".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי