Sport1 Banner

במכבי חיפה מאמינים שוובה בראון יצטרף לקבוצה בקיץ

שנה הבאה בירוק? בראון
שנה הבאה בירוק? בראון | צילום: עדי אבישי

הירוקים לא ממהרים לחפש מחליף לדרינצ'יץ'. עזרא יעזוב, יתכן למכבי ת"א

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממשיכים להמתין לעזיבתו של הקשר הסרבי ניקולה דרינצ'יץ', שקיבל הודעה דרך סוכניו שהוא לא נמצא בהמשך התכניות של המאמן רוני לוי. לקשר חוזה עד קיץ 2018 בשכר של 330 אלף יורו לעונה, ובכרמל מקווים שמועדון כלשהו בארצו או במקומות אחרים באירופה יסכים לקלוט אותו. למרות מספר דיווחים בסרביה, אין כל התקדמות בהעברתו של השחקן לפרטיזן בלגרד.

 

דרינצ'יץ' שב לאימונים לאחר השעיה של מספר ימים בשל עזיבתו ללא אישור את אצטדיון סמי עופר לאחר שהוחלף במחצית הראשונה במהלך המשחק נגד הפועל כפר סבא. כחלק מניקוי האורוות שמתכננים לוי ויעקב שחר הוא כאמור לא נמצא בתכניות, כמו גם אביחי ידין, אייל משומר, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירה ושחר הירש

 

 

בחיפה לא ממהרים לחפש מחליף לעמדת הקשר האחורי מכיוון שבמועדון מאמינים שבעונה הבאה יגיע לקבוצה קשר הפועל קריית שמונה וובה בראון. נוסף לכך, אופיר קריאף וקובי מויאל, שיכולים לשחק בעמדה הזו, צפויים להחלים מפציעותיהם לקראת סוף חודש ינואר.

 

ילבש צהוב? עזרא (ערן לוף)

 

עמדה בה כן מעוניינים לחזק היא עמדת הקשר ההתקפי. בכפר גלים שואפים להחתים שחקן איכותי בעמדה זו, על מנת שיתאקלם בקבוצה כבר עכשיו ויגיע לעונה הבאה כחלק אינטגראלי מהסגל ממנו ייגרעו הקפטן יוסי בניון וחן עזרא, שלא צפוי לחדש את חוזהו.

 

סוכניו של עזרא מחפשים מועדון אירופי שיקלוט אותו כשחקן חופשי, וקיימת אפשרות שהליגה הבלגית תתחזק בעוד ליגיונר ישראלי. כמו כן, בסביבתו של השחקן מבקשים לציין כי גם אופציית העברתו למכבי תל אביב עומדת על הפרק.

 

ההכנות לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע (20:55) נמשכות, ועל פי המסתמן בניון אמור להמשיך לפתוח בהרכב, כשדקל קינן צפוי להחליף בהגנה את איעד חבשי. קיימת ציפייה 29,000 אוהדים ימלאו את אצטדיון סמי עופר.

עוד באותו נושא: וובה בראון, ניקולה דרינצ'יץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי