Sport1 Banner

ידין במגעים עם הפועל ת"א, זינו צפוי להצטרף

ידין. חוזר למקום בו פרח?
ידין. חוזר למקום בו פרח? | צילום: Gettyimages

האקס ממכבי חיפה נותן עדיפות לאדומים. קשר ת'ון עשוי לחתום

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מחפשת שינוי פנים לאחר הכישלון הצורם בבניית הקבוצה. מי שעשוי להיות הרכש הראשון של חודש ינואר הוא קשר מכבי חיפה, אביחי ידין, שנמצא במגעים מתקדמים עם הקבוצה ועשוי לחתום בימים הקרובים.

 

לספורט1 נודע כי בין הצדדים מתקיימים מגעים זה מספר שבועות, כאשר ידין היה שמח מאוד לראות את עצמו חוזר ללבוש את המדים האדומים שם כיכב בעונת הדאבל הזכורה של אלי גוטמן ונחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר על הקהל האדום.

 

 

ידין, שקיבל הודעה מאנשי מכבי חיפה כי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון להמשך העונה, מנסה למצוא מועדון גדול לעבור אליו כאשר במקביל מכבי נתניה והפועל כפ"ס כבר הגישו הצעות רשמיות לקשר ומעוניינות בשירותיו, אם כי ידין נוטה ללכת כאמור לקבוצה "גדולה".

 


לוטם זינו. בקרוב באדום של ת"א? (אודי ציטיאט)

 

במקביל, האדומים מנהלים מו"מ גם עם קשר ת'ון השווייצרית והפועל ב"ש בעבר, לוטם זינו. זינו מנהל מגעים ישירים עם האדומים באמצעות סוכנו, אדם קידם, ולא מן הנמנע שזינו, יחד עם ידין, ירכיבו חוליית קישור אחורי חדשה לגמרי אחרי שמיחאי פינטילי הרומני ואיסומעיליה לינגאנה צפויים לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. יש לציין כי להפועל באר שבע, מועדון האם של זינו, סעיף המקנה לה זכות ראשונים בנוגע לחזרתו לארץ.

עוד באותו נושא: אביחי ידין, לוטם זינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי