Sport1 Banner

"ביזיון? המילה מבזה את מי שצעק אותה כלפינו"

בן שמעון. מותר לנו לסיים בתיקו
בן שמעון. מותר לנו לסיים בתיקו | צילום: אסף קליגר

רן בן שמעון, מאמן מכבי פ"ת, לא מאוכזב מהתיקו 1:1 של קבוצתו מול הפועל חיפה

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת והפועל חיפה נפרדו בתיקו 1-1 במשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל שנערך באצטדיון בלומפילד (בגלל שזרוע חורף במושבה), לעיני 800 צופים. קסאביא תומא (39) העלה את פתח תקווה ליתרון, מהראן לאלא (46) השווה.

 

רן בן שמעון, מאמן מכבי פ"ת סירב להתרגש מאובדן הנקודות: "מכבי פתח תקווה יכולה גם לעשות תיקו. לעבור מקבוצה מתגוננת לקבוצה יוזמת, יש לזה מחיר. היו לנו הרבה רגעים טובים במשחק. בפרמטרים של מאמן אני מרוצה מאוד".

 

על הקהל ששרק וצעק "ביזיון" בסיום המשחק, אמר המאמן: "יש למכבי פתח תקווה קהל מאוד טוב. קהל לא רב אבל כזה שתמיד מעודד. כשמגיעה ביקורת עניינית, ידעתי לקבל את זה. היום השחקנים נתנו הכל וקורה שעושים תיקו. המילה ביזיון מבזה את אלה שצעקו את זה. יש לנו קהל שיש לנו איתו קשר מדהים והם היו איתנו בהדלקת נרות בחדרי ההלבשה. עשינו טעויות אבל הקבוצה רצתה ורצה כמו שלא עשתה הרבה זמן. בעבר יכולנו להפסיד משחקים כאלה".

 

על הביקורת כלפי הכדורגל הישראלי אמר בן שמעון: "אני יכול להבין את זה. חלק מהביקורות ענייניות אבל את דעותיי אשמור לעצמי. אני לא אחראי על הכדורגל הישראלי אלא רק על מכבי פ"ת".

 

מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי, מרוצה מהשינוי בקבוצתו: "אמרתי לשחקנים שגם בחצי ראשון נראינו טוב והגענו למצבים. אמרתי להם: תאמינו, אנחנו לא מפסידים".

 

בן מרגי הוסיף: "השחקנים מגלים אופי משחק שני ברציפות, חוזרים מפיגור ולוקחים אחריות בשל המצב". על הרצון שלו להיות המאמן: "מה שיואב כץ יגיד מקובל עליי. הוא הבעלים. כרגע אני מאמן ראשי ואם עוד חודש הוא יגיד לי תחזור להיות עוזר, אחזור. אני איש של המועדון לטובת הפועל חיפה".

 

עוד באותו נושא: מאיר בן מרגי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי