Sport1 Banner

מזרחי: "יש שיפור, לא ספגנו שלושה משחקים"

מזרחי. 3 נקודות ראשונות עם בני יהודה
מזרחי. 3 נקודות ראשונות עם בני יהודה | צילום: אלוני מור

מאמן בני יהודה: "טוב לנצח, אבל יש הרבה עבודה". הוכנבוים: "עכו תישאר בליגה"

(גודל טקסט)

בני יהודה בצעה שינוי על הקווים לפני כעשרה ימים, ומאז רשמה שלושה משחקים רצופים ללא הפסד – 0:0 מול מכבי חיפה, 0:1 על מכבי נתניה שהעלה אותה לחצי גמר גביע הטוטו והיום הגיע הניצחון הראשון של יוסי מזרחי עם הכתומים בליגת העל, אחרי 0:1 על הפועל עכו משער דרמטי של גלבאן בתחילת הדקה ה-90.

"מחצית ראשונה היינו בשליטה מוחלטת והגענו לכמה מצבים טובים מאוד, אחרי זה המשחק התאזן ועכו הגיעה למצב של מאה אחוז", אמר יוסי מזרחי לסיכום המשחק, "יש עוד הרבה עבודה, אבל זה טוב לקחת 3 נקודות".

"משחק ההגנה של בני יהודה היה רע, אבל כבר 3 משחקים לא ספגנו שער וזה שיפור", המשיך מחליפו של יוסי אבוקסיס, "צריך לעבוד על שיטת המשחק ועל קצב המשחק שלנו. זו ליגה צפופה ושוויונית כך שכל קבוצה יכולה לנצח כל אחת".

מן העבר השני, המאמן המפסיד ירון הוכנבוים אמר לאחר ההפסד המאכזב: "הגענו למצבים טובים ונוחים יותר. אני מאמין בשחקנים שנמצאים ותומך בהם – עדיף להתחזק ואני מאמין שנתחזק.

"הפועל עכו לא תרד ליגה, אני אומר את זה מידע ומהניסיון שיש לי", המשיך הוכנבוים והצהיר בשנית, "הפועל עכו לא תרד ליגה".

המאמן גם התייחס לטעות של השוער דני עמוס, שהשמיט כדור קל לאחר קרן ואפשר לגלבאן לכבוש את השער היחיד במשחק: "דני שוער מצויין וזו העסקה הכי טובה שהפועל עכו עשתה השנה. צריך לבדוק אם היה מגע עם השוער בקו החמש, אני חושב שהיה מגע שמנע ממנו להשתלט על הכדור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי