Sport1 Banner

עכשיו תורו: שרון מימר נחוש להוכיח את יכולתו על הקווים

מימר. תכונות שיעזרו לכפר סבא להישאר?
מימר. תכונות שיעזרו לכפר סבא להישאר? | צילום: דני מרון

מאמן הפועל כפ"ס שוב מול הפועל ת"א (16:45), שכבשה מולו שישייה בעבר

(גודל טקסט)

שרון מימר הרוויח ביושר את העובדה שרואים בו אדם נאמן. אם תשאלו את אוהדי הפועל ת"א בשורותיה הוא שיחק 4.5 שנים בשנות ה-90, יעידו האדומים כי מדובר בלוחם, שחקן בית שהצליח לבלוט בקבוצה בינונית בהדרכת משה סיני.

 

כעת הוא חוזר לקדמת הבמה. אחרי שעזב את ברק בכר והפועל ב"ש לטובת משרת המאמן הראשי בהפועל כפר סבא, הוא מקווה הערב לרשום ניצחון שלישי ברציפות מאז הגיע לשרון – ולעשות זאת על חשבון הפועל ת"א.

 

 

אבי אזולאי, אחד משחקני הבית של הפועל ת"א ששיחק בצוותא עם מימר בשורות האדומים, מספר על חברו: "גדלנו ביחד מגיל 8. הוא הושאל למספר שנים וחזר להפועל ת"א בזכות משה סיני. הוא היה שחקן טוב, שסבל מחוסר מזל לאור העובדה שהפועל ת"א אז לא הייתה טובה".

 

התאקלמות מהירה ולויאליות. מימר עם שחקניו בכפ"ס (דני מרון)

 

מימר פרש בגיל 37, לאחר ששיחק בנוסף בהפועל אשקלון, הפועל ראשון לציון, הפועל כפ"ס ובבני לוד במדיה פרש. לאחר מכן הוא מונה לעוזרו של ניסן יחזקאל בראשון לציון, המשיך עם אייל לחמן ואחרי פיטורי האחרון החליף אותו ומונה למאמן הראשי של הכתומים מעיר היין.

 

"אנחנו עדיין משחקים יחדיו בימי שישי, ועוד כשאימן בילדים של ראשון הייתה לי תחושה שהוא יגיע רחוק", ממשיך אזולאי. "שוחחתי עמו לפני שבחר לחתום בכפ"ס, ואמרתי לו שלדעתי זוהי טעות מכיוון שלא מדובר באחת מקבוצות הצמרת.

 

"שרון כיוון תמיד להיות מאמן ראשי, וכמאמן אני יכול לומר עליו שהוא יודע לדבר ללב של השחקנים, הם רוצים לשחק עבורו. יש פחות דיסטנס בינו לבין השחקנים בהשוואה למאמנים אחרים. לדעתי, עם יותר רזומה בליגת העל, הוא יכול היה להוציא מהפועל ת"א יותר ממה שגיא לוי הוציא עד כה מהקבוצה. הוא ישאיר את כפר סבא בליגה", מוסיף אזולאי.

 

ניסן יחזקאל, הראשון שעבד עם מימר על הקווים בקבוצה בוגרת, סיפר לספורט1: "הוא היה עוזר מצוין ולויאלי למערכת. אני גרמתי לו לפרוש מכדורגל, אימנתי אותו בבני לוד ומשכתי אותו איתי לראשל"צ. לא היה לי ספק שהוא יהפוך למאמן ראשי ואני שמח עבורו. לדעתי המעבר שלו לכפ"ס הוא צעד טוב, אבל הוא צריך להתחזק ב-3-4 שחקנים כדי להישאר בליגה וסתיו שחם יעזור לו".

 

גם מנכ"ל עירוני ראשון לציון, רוני בראון, הרעיף שבחים על המאמן לשעבר: "מימר צמח נכון וזה אחד היתרונות שלו. הוא עבד במחלקת הנוער בראשון לציון – החל מאימון ילדים והמשיך לנוער ולבוגרים, חווה את תורת האימון מלמטה עד למעלה. אין יותר מדי לחץ בראשון לציון, אבל לא מדובר באדם פחדן, אלא אחד שפרש בגיל 37 ויש לו מלא ניסיון. הוא לא מפחד לקחת החלטות לא נוחות, הוא עזב מקום מדהים, את הפועל ב"ש, ולקח הימור עם כפר סבא".

 

מימר כאמור שיחק 4.5 שנים בהפועל ת"א בשנות ה-90 וספק אם יזכרו לו את השער שכבש ב-3:2 בטדי מול בית"ר ירושלים, אבל יחזקאל מספר כי זהו לא המפגש הראשון שלו מול האדומים כמאמן: "הוא החליף אותי כשהורחקתי לפני 3 שנים בבלומפילד. הובסנו אז 6:0 ואני מקווה שהפעם זה יהיה שונה. לא יהיה לו קל כי הפועל ת"א מגיעה בהתלהבות אחרי שאלי גוטמן חתם, למרות המאזן הלא מרשים של הפועל העונה בבית".

 

הימר ועזב את בירת הנגב בשביל חזרה לשרון (ערן לוף)

 

בהדרכתו של מימר, הפועל כפ"ס ניצחה את שני המשחקים האחרונים – במחזור הליגה האחרון היא גברה על בית"ר ירושלים ולאחר מכן עלתה לשמינית גמר הגביע בזכות ניצחון על עפולה מהלאומית.

 

מוטי יברבוים, שחקן העבר של המועדון שלקח חלק פעיל ביותר בשיקום הקבוצה בעידן אחרי טביב, סיכם: "מדובר באיש רציני שעובד קשה, כבסר בתקופה ששיחקנו יחד ראו את זה. הוא תמיד הסתדר עם כולם ואני בטוח שבזכות תכונות כאלה הוא ישאיר אותנו בליגה".

 

הערב (החל מ-16:45, ישיר בספורט1 וב-HD), הוא חוזר לבלומפילד למשחק מול הקבוצה בה גדל. כדי להשאיר את קבוצתו בליגה, אין לו ברירה אלא לסבך את האוהדים ולנצח אותם בבלומפילד. האם הוא יצליח באחת משתי המשימות שצוינו לעיל? תשובה חלקית נקבל עוד היום. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי