Sport1 Banner

אלמוג בוזגלו סובל מקרע חלקי, יעדר כמה שבועות

| צילום: עדי אבישי

גם נוורו וצרויה פצועים. לקראת נתניה יוסי מזרחי תרגל לחץ מהקו האחורי

(גודל טקסט)

בדיוק שנה מאז שעזב את מכבי נתניה, יוסי מזרחי חוזר לאצטדיון החדש כמאמן בני יהודה, שעם 20 נקודותיה נמצאת במרחק של שתי נקודות בודדות מהקו האדום (שבת, 18:30).

 

כשמזרחי הגיע לשכונה כמחליפו של יוסי אבוקסיס הציפיות במועדון היו לשאוף להגיע לפלייאוף העליון ולא להיקלע למאבקי התחתית. כעת קיים חשש גדול כי הזהובים אכן יסתבכו במאבקים הללו, ועל מנת לשחרר לחצים ולצבור ביטחון לקראת ההמשך הם רוצים לשוב מנתניה עם לא פחות משלוש נקודות. בקבוצה קיימת תקווה כי ניצחון יוכל להוביל אותה למאבקים על הכניסה לפלייאוף העליון.

 

 

בני יהודה תחסר את אלמוג בוזגלו, שאובחן בבדיקה עם קרע חלקי ברצועות הברך, וייעדר במשך מספר שבועות. גם ג'וד נוורו וגל צרויה לא כשירים לחלוטין, ורק ביום המשחק יוחלט אם הם יהיו בסגל הרחב. באימונים תורגלו מצבי לחץ בקו האחורי, והדרישה של הצוות המקצועי הייתה לשחק באחריות ולא לבצע שגיאות של חוסר ריכוז. לאחר המשחק יגבירו בקבוצה את המאמצים לחזק את הסגל בלפחות שלושה שחקנים, בהם שני ישראלים ושחקן זר.

 

ההרכב המשוער: דלה אינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, סארי פלאח, בן צעירי, סתיו פיניש, אסי בלדוט, דולב חזיזה, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אוהד קדוסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי