Sport1 Banner

בבית"ר זועמים על דרישות המשטרה: "לא מתקבלות"

מקווים שיעבור בשקט. אוהדי ביתר בסכנין
מקווים שיעבור בשקט. אוהדי ביתר בסכנין | צילום: ערן לוף

בבירה ביקשו דיון בדרישה ל-460 שוטרים וסדרנים. טביב יוזיל מחירים?

(גודל טקסט)

המשטרה דורשת העמדת של 220 שוטרים ו-240 סדרנים לקרא משחק הרדיוס של בית"ר ירושלים נגד בני סכנין (שני, 20:55). ההערכה הנוכחית היא שקרוב ל-8,000 צופים יגיעו למשחק בשל ההפרדה הרחבה בין קהלי שתי הקבוצות. 

 

בשל כוונתם של אוהדי סכנין להחרים את המשחק לאור העובדה שבית"ר מוכרת כרטיסים למשחק ב-90 ש"ח, וזאת בניגוד למשחק הראשון בין הקבוצות בו נמכרו כרטיסים ב-50 ש"ח, פנתה מנהלת הליגה לקבוצה מהבירה בבקשה להוריד את מחירי הכרטיסים ל-50 ש"ח.

 

 

בבית"ר הוציאו מכתב זועם על דרישות האבטחה ובו נמסר: "למשחק אליו עתידה להגיע כמות צופית הנמוכה משמעותית, לכל הפחות מחצית מזו השיתה עתידה להגיע לאצטדיון טדי. הערכת המשטרה נותרה בעינה וכך גם הדרישה לשיטור ואבטחה. לנתון זה יש לצרף את העובדה הפשוט כי במשחקים האחרונים של המועדון לא נרשם כל אירוע חריג אשר עתדי לרמוז על הצפוי במשחק.. מבחינתנו ההחלטה אינה מתקבלת בעליל, חורגת מכל אמת מידה סבירה. אנו קוראים לשקול מחדש את ההחלטה". ייתכן ועתה דרישת המשטרה תשתנה בהתאם להערכה מחודשת של משטרת פתח תקווה.

 

נקודות איסוף הכרטיסים ייקבעו רק ביום ראשון, כאשר כוחות הביטחון חוששים מעימותים בין שני קהלי האוהדים. המשטרה הסבירה לירושלמים מדוע העמידה הדרישה הביטחונית לכ-500 אנשי אבטחה, וזאת בשל העובדה שהשמירה על הביטחון עומדת מעל כל שיקול כספי.

 

הבלם ניסו קפילוטו ימתין עד לאחר המשחק כדי להבין מהן הכוונות המקצועיות של המאמן סלובודאן דראפיץ' בנוגע אליו, ורק לאחר מכן יחליט אם לבקש לעזוב להפועל קריית שמונה או בני יהודה שמעוניינות בו.

עוד באותו נושא: איצטדיון המושבה, מהומות, סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי