Sport1 Banner

גארסיה בלם, זהבי חלוץ. על מי מתלבט פטר בוס?

גרסיה. חוזר מהשעייה
גרסיה. חוזר מהשעייה |

מאמן מכבי תל אביב יערוך בכורה על הקווים מול מכבי חיפה. אלי דסה עדיין בספק

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה הבוקר את הכנותיה למשחק מחר באצטדיון בלומפילד נגד מכבי חיפה. מהאימון נעדר המגן הימני, אלי דסה ,שהמשיך לנוח ולא התאמן בשל הפגיעה בצלעותיו.

 

מחר (ראשון) תקיים הקבוצה אימון טקטי שבו יוחלט אם דסה יוכל לשחק או יעלה ליציע הכבוד. שלושה שחקנים מועמדים להחליף את דסה במידה ולא יהיה בסגל או יפתח על הספסל. אבי ריקן, איתן טיבי או יואב זיו.

 

 

המאמן, פיטר בוס, שיערוך את הבכורה שלו תרגל את האגף ההגנתי של קבוצתו מהסיבה שבצד שמאל של התקפת מכבי חיפה ישחק אלירן עטר המסוכן. בוס לא תרגל את ההרכב ולכן קיימת אי בהירות בנושא והשינויים מהמשחקים האחרונים, אך מתסמן כי קרלוס גרסיה שסיים לרצות השעייה יפתח. הקפטן, ערן זהבי, יתפקד כחלוץ לצידם של דור מיכה וטל בן חיים.

 

המאמן הבהיר באספת השחקנים כי הוא דורש מחויבות והשקעה ואחריות בפעולות בעיקר במשחק הקו האחורי. בקישור ההתלבטות היא בין נוסא איגיבור, גילי ורמוט וניקולה מיטרוביץ'. בקבוצה ממתינים להגעתם של שני שחקנים זרים חדשים ולהחלטה שתעשה בנושא השחקנים שישוחררו.

 

ההרכב המשוער : פרדראג ראיקוביץ', אבי ריקן (איתן טיבי), טל בן חיים, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דור פרץ, נוסא איגיבור, דור מיכה, ערן זהבי, טל בן חיים

עוד באותו נושא: פטר בוס, קרלוס גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי