Sport1 Banner

שער ובישול לשכטר, 0:2 לבית"ר י-ם בדרך לפלייאוף

איתי שכטר. בישול ושער בכורה העונה
איתי שכטר. בישול ושער בכורה העונה | צילום: דני מרון

החלוץ חילק אסיסט לרוקאביציה ובישל לעצמו עם היד בניצחון על רעננה בחוץ

(גודל טקסט)

הפועל רעננה מעולם לא ניצחה את בית"ר ירושלים וזה לא קרה גם במסגרת המחזור ה-22. האורחת מהבירה ניצחה 0:2 בנתניה, בדרך להבטחת מקום בפלייאוף העליון והתבססות במקום השלישי עם פער של 7 נקודות לעומת רעננה הרביעית.

 

בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח בשני המחזורים האחרונים, נכנעה למוליכה הפועל ב"ש וסיימה בתיקו מול מכבי ת"א, אלא שאיתי שכטר שהגיע ממכבי חיפה בחלון ינואר שוב בלט ובישל לרוקאביציה (14) את הראשון וכבש בעצמו את השני לקראת הסיום (84), במהלך בו נעזר בידו כדי להכניע את ינקו בצ'יפ נהדר ולחתום את תוצאת המשחק. 

 

 

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה לכל אורכו, אך כאמור היה זה איתי שכטר שבמו ידיו הוביל את קבוצתו החדשה לניצחון: בדקה ה-14 פריצה נפלאה שלו אפשרה לרוקאביציה בעיטה חופשית שנכנסה עם עזרה מהשוער אריק ינקו ובדקה ה-84 הוא נעזר בידו, נגיעה אותה השופט פספס, ובמקום לראות את הצהוב השני והאדום הוא קינח בהקפצה מעל השוער ושער בכורה העונה.

 

אווס קנגאווה יכול היה להשוות את התוצאה בדקה ה-33 בהזדמנות הגדולה ביותר של רעננה במשחק, אולם נעצר אצל בוריס קליימן בעצירה נפלאה.

 

שחקני בית"ר חוגגים יתרון בנתניה (דני מרון)

 

בית"ר ירושלים נאלצה להסתדר במשחק ללא הבלם הספרדי חסוס רואדה שפצוע בשירי הבטן וגם הברזילאי קלאודמיר לא היה כשיר לחלוטין ורק עלה מהספסל במחצית השנייה במקום לירוי צעירי. חלוץ הרכש החדש, ארסניו ולפורט, ערך הופעת בכורה בדקות הסיום כשנכנס במקומו של איתי שכטר שביקש להתחלף. 

 

מנגד, הפועל רעננה נעצרה לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים והתקשתה להגיע למצבי הבקעה מול בוריס קליימן, אך חיים סילבס הגיע בסגל חסר – ללא שניר שוקר האבל על מות אחיו בתאונת דרכים בסוף השבוע שעבר, החלוץ ברק בדש פצוע ולא נכלל בסגל וגם דיאן ראדוניץ' עלה מהספסל רק למחצית השנייה. להפועל רעננה יתרון של נקודה אחת בלבד על פני מכבי חיפה המדורגת חמישית.

 

הצהובים מברכים את שכטר על שער ראשון העונה (דני מרון)

 

הרכבים:

 

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני (ליאור לוי 79), עידו לוי, בן והבה, דודי תירם (דיאן ראדוניץ' 46), עמנואל אמבולה, יובל שבתאי (כרם ארשיד 67), בן בנימין, אלי בבייב, רנה מיחליץ', אוונס קנגוואה.

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלעד גבאי, ניסו קפילוטו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', דוד קלטינס, דן איינבינדר, לירוי צעירי (קלאודמיר 56), עומר אצילי, איתי שכטר (ארסניו ולפורט 86), ניקיטה רוקאביציה (לידור כהן 66).

 

מהלך משחק:

 

דקה 14

0:1 לבית"ר! איתי שכטר עבר היתל בשחקני ההגנה, מסר שמאלה ואפשר לניקיטה רוקאביציה בעיטה נוחה לפינה הרחוקה. אריק ינקו אמנם הגיב באיחור, אבל הקרדיט לחלוץ שהגיע ממכבי חיפה ובישל שלושה שערים בשני משחקים.


רוקאביציה. נהנה מפריצה נהדרת של שכטר (דני מרון)

דקה 26

למעט השער המהיר, הקבוצות מתקשות לייצר מצבי הבקעה. איתי שכטר ספג כטיס צהוב על כניסה בבן והבה וייעדר עוד שבועיים מול הפועל עכו בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים.

דקה 33

מסירה על מגרש שלם הציבה את קנגוואה באחד על אחד, אך בוריס קליימן סגר מצוין ומנע שער ודאי. הכדור החוזר הגיע אל עדי נמני, שבעט אותו מחוץ לרחבה גבוה מעל השער.

דקה 36

איזו החמצה של אצילי. אלעד גבאי מסר גם על הקו כדור שחתך את הגנת רעננה ועומר אצילי ניצל זאת כדי לדהור כל הדרך עד לשערו של ינקו, אך הקפיץ באלגנטיות כדור שפספס את המסגרת בסנטימטרים ויצא החוצה.


אצילי נסגר. כשהוא הצליח לברוח, זה כמעט הסתיים בשער (דני מרון)

דקה 57

ראדוניץ' המחליף הוריד עם החזה לשבתאי, שמסר בנגיעה שמאלה ומיחליץ' בעט כדור לידיו של קליימן.

דקה 66

איתי שכטר ניצל את מהירותו והגיע להזדמנות בעיטה מול ינקו, אך לא בעט בזמן ואיבד הזדמנות טובה לכבוש במחצית שנייה חלשה במיוחד של הקבוצות. 

דקה 84

0:2 לבית"ר! שוב זהו איתי שכטר שמנצל רפיון בהגנת רעננה, אם כי השתמש בידו, דהר כל הדרך לאחד על אחד מול ינקו והקפיץ מעליו לפינה הרחוקה. החלוץ ניצל מצהוב שני וכבש לראשונה העונה.


שכטר דוהר. נעזר ביד כדי לכבוש (דני מרון)

עוד באותו נושא: ניקיטה רוקאביציה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי