Sport1 Banner

בוזגלו: "צריכים לדעת לדרוס ולכבוש יותר"

באר שבע לא עוצרת
באר שבע לא עוצרת | צילום: עדי אבישי

שוב 0:1 לבאר שבע. בכר: "לא יכולים לנוח לרגע. שלומי שחקן חשוב בסגל"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לדהור בפסגת ליגת העל, הפעם עם 0:1 על הפועל תל אב החלשה משער עצמי של אביחי ידין. "זה גם גול וגם בישול", אמר בצחוק מאור בוזגלו, ששלח את הכדור שפגע בקשר היריבה בדרך לרשת. 

הדבר הכי חשוב הוא שלקחנו שלוש נקודות, אסור לשכוח שעברנו שלושה משחקים בשישה ימים ורוב השחקנים שיחקו משחקים מלאים. זו משוכה לא קלה לנצח את הפועל ת"א בבלומפילד", טען בוזגלו. "ידענו שהם ינסו לסגור את המשחק ויצופפו אותו, וכך קרה על הדשא. אני שמח מאוד שידענו לפרוץ את זה, אבל אני יוצא מאוכזב כי אנחנו צריכים לדעת לדרוס ולכבוש כמות גדולה יותר. לא אהיה חזיר".

"לשחק שלושה משחקים בשישה ימים זה לא דבר פשוט, ומן הסתם שלבוא ולשחק במחצית השניה באותו קצב זה קשה. בסוף זוכרים את הנקודות ואת הניצחון", התייחס הקשר לדעיכה ביכולת, ודיבר גם על על המפגש עם אלי גוטמן: "זה טוב לכותרות שלכם, אבל המלחמה שלי היא לא בגוטמן. אני רוצה לעזור לקבוצה שלי להצליח ובזה התרכזתי".


בכר, אין מקום לטעויות (עדי אבישי)

"הייתה חצי שעה טובה בתחילת המשחק. הרגשנו קצת נוח ויכולנו לספוג בסוף", ניתח המאמן ברק בכר. "בשבוע כל כך עמוס אפשר לסלוח לשחקנים על יכולת פחות טובה. זה ניצחון חשוב וצעד מאוד חשוב. סיימנו שבוע נהדר. השחקנים השקיעו מעל ומעבר עכשיו נאושש אותם קצת". 

"אנחנו יודעים שעם כל השמחה אנחנו לא יכולים לנוח לרגע. אין מקום לטעויות. ניתן לשחקנים יומיים לנוח, להתאושש ולהתכונן לנתניה", המשיך המאמן. "אנחנו לא מושלמים, יש עוד דברים לשפר ונתכונן להמשך".

בכר נשאל על הרוטציה שלו ואמר: "לגבי הספסול של מליקסון, פשוט היינו צריכים מרכז שדה חזק יותר, צריך גם לחלק את הכוחות. במשחקים האחרונים אני נאלץ לערוך חילופים בשל פציעות, לכן וובה בראון לא שיחק. בן ביטון חש טוב יותר היום ולכן שיחק, הרגיש התכווצות במפשעה ולכן ביקש לצאת, מקווה שלא החמיר את הפציעה. ויליאם סוארס מתאמן כרגיל, להערכתי הוא יהיה כשיר למשחק מול נתניה".

  

כשנשאל על ההצהרה של אלי גוטמן על כך ששלומי ארבייטמן על הכוונת של הפועל ת"א, השיב בכר: "שלומי שחקן שלנו. הוא משחק פחות עכשיו ומאוכזב, אבל זה טבעי. הוא שחקן חשוב לנו. כרגע זה הסגל. אם לא יקרה משהו מפתיע, זה הסגל שירוץ עד סוף השנה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי