Sport1 Banner

גוטמן: "ארבייטמן אופציה טובה. לא נישאר בסגל הזה"

גוטמן. אנחנו קבוצת תחתית
גוטמן. אנחנו קבוצת תחתית | צילום: עדי אבישי

המאמן: "רציתי להצטרף במאי, אבל ענו שהקבוצה תהיה בלאומית"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השלימה 8 משחקי בית ללא שער זכות וללא ניצחון אחרי שנכנעה גם הערב בבלומפילד, 1:0 למוליכה הפועל באר שבע, וכבר בשבוע הבא מצפה לה הדרבי מול הטרבליסטית וסגנית המוליכה, מכבי תל אביב.

האדומים, במשחקו השלישי של אלי גוטמן על הקווים, אחרי שלושה הפסדים רצופים, שניים בליגה ואחד בגביע, מדורגים במקום ה-12 ורחוקים שלוש נקודות בלבד מהפועל עכו שמתחת לקו האדום, כשרק הפרש שערים עדיף ימנע מהם לרדת אל מתחת לקו האדום במידה שעכו תנצח את מכבי חיפה בהמשך המחזור.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, התייצב מול המיקרופון בסיום ההפסד לבאר שבע ואמר: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ. אנחנו קבוצת תחתית וצריכים לשחק בהתאם, אי אפשר ללחוץ על כל המגרש ולתת לשחקנים כמו בוזגלו ומליקסון שטחים. הייתה לנו אסטרטגיית משחק מסוימת וחבל על השער שספגנו".

גוטמן. "לא מופתע מהמצב, אנחנו קבוצת תחתית" (עדי אבישי)

"בסך הכל, היום אני כן רואה התקדמות ברמת אסטרטגיית המשחק והבנת השיטה", המשיך גוטמן, "זה שהפועל ת"א אנדרדוג מול קבוצה כמו באר שבע, זה ברור. כבירי אמר לי 'בוא לעזור, כי הקבוצה במצב אנוש'. אמרתי שאצטרף בחודש מאי, ואז ענו לי שאני עלול להגיע לקבוצה בליגה השנייה. הגעתי לעבוד במועדון ללא כל פוזה כדי להשאיר אותו בליגה. אחר כך אצטרך לבנות כמו שאני יודע".

המאמן גם התייחס לחלון ההעברות שמסתיים בישראל ביום רביעי בערב: "אני מאמין שנתחזק בשלושה זרים ובשחקן ישראלי. לא דיברתי עם שלומי ארביטמן מעבר ללחיצת יד, אבל הוא אופציה לחיזוק, חלוץ זר הוא אופציה נוספת,  קאווה הברזילאי הוא המועמד העיקרי לחיזוק. מדובר בשחקן אמצע מאוד טכני שמשחק באזרביג'אן".

על רייכרט: "אמרתי לבן בהפסקה שייזהר בגלל שיש לו צהוב, שחקנים חייבים להיות אחראיים, רייכרט חייב להיות מרוכז ומחונך, בקרוב זה יקרה".

לסיום נשאל המאמן על הדרבי בשבוע הבא: "עברתי מספיק דרבים ואני מבין מה זה דרבי, לי לא צריך לספר על זה, אבל כל מה שמעניין אותי עכשיו זה איך אנחנו מתחזקים בארבעת הימים שנשארו".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי