Sport1 Banner

יואב כץ: "עסקת בן בסט תלויה במכבי תל אביב"

בן בסט. יחזור לאדומים מהכרמל?
בן בסט. יחזור לאדומים מהכרמל? | צילום: ערן לוף

בעלי הפועל חיפה הודה כי מתקיים מו"מ לצירוף החלוץ: "פחות מ-50 אחוז שזה יקרה"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ניצחה חמישה משחקים רצופים מאז הגיע שרון מימר לאמן את הקבוצה, שלושה בליגה ושניים בגביע, אבל הרצף נעצר היום אחרי 1:1 במשחק החוץ מול הפועל חיפה.

רן יצחק כבש שער דרמטי לזכות הירוקים בדקה ה-82, אלא ששער עצמי של גיא בדש בדקה ה-88 קבע חלוקת נקודות ומנע מהאדומים של מאיר בן מרגי הפסד שלישי ברציפות, אחרי הפסד ליגה בשבוע שעבר לבני יהודה והדחה מגביע המדינה על-ידי מכבי חיפה.

מאמן המארחת, מאיר בן מרגי אמר בסיום: "בחצי הראשון הגענו ליותר מצבים, אבל אני שמח שהשחקנים הראו אופי כשחזרנו למשחק. כרגע זה הולך קשה ואני מקווה שבהמשך הדברים ילכו ביותר קלות".

בן מרגי התייחס לחשיבות הנקודה לאור קרבות התחתית: "הליגה מאוד קשה ומאוד צפופה, כך שנקודה זה גם משהו כדי לברוח מהחלק התחתון".

בן מרגי. הסתפק בנקודה 

מאמן האדומים סיפר גם על תכניות הרכש והודה: "אנחנו צריכים שני שוערים בריאים וטובים, כך שאם ניב ימשיך להציג יכולת טובה הוא ימשיך להישאר בשער. רצינו את עוז פרץ ואת עדן בן בסט, אבל הכל תלוי ביואב כץ".

יואב כץ התייחס לנושא עדן בן בסט ואמר: "עניין בן בסט תלוי במכבי תל אביב, אני מקווה שגיע אבל הסיכוי שזה יקרה הוא פחות מ-50 אחוז". ,

על מצב קבוצתו סיפר הבעלים: "אנחנו שולטים בכל המשחק, אבל אנחנו משחקים איטי. מה שאני רואה זה שאנחנו עם שחקנים ברמה גבוהה, אבל הקבוצה צריכה לנוע יותר מהר".

כץ. מחכה לתשובה ממכבי ת"א (ערן לוף)

מנגד, שרון מימר התייחס לכך שלא ניצח לראשונה מאז הגיע לשרון: "תיקו לא מספק כשאתה שתי דקות מסיום המשחק, אך הפועל חיפה היא יריבה קשה כך שאני מרוצה. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה, אלא על איך לצבור נקודות".

עוד באותו נושא: מאיר בן מרגי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי