Sport1 Banner

מסדר נבחנים: 4 זרים מתאמנים עם בני סכנין

יעשה רוטציה בהרכב. אבוקסיס
יעשה רוטציה בהרכב. אבוקסיס | צילום: אודי ציטיאט

המגן הגנאי לא צפוי לחתום. חלוץ רומני, מגן וקשר מברזיל ייבחנו נגד קבוצת הנוער

(גודל טקסט)

אחרי שניצחה את סקציה נס ציונה בפנדלים והעפילה לרבע גמר הגביע, נרשמה שמחה רבה ואף אופטימיות בבני סכנין, זאת למרות שהיריבה מליגה א' דרום עשתה צרות לסכנין.

 

בקבוצה שיבחו את מחמוד קנדיל, שהמשיך להצטיין והוביל את הקבוצה בהיעדרו של רן קדוש הפצוע. "נס ציונה שיחקה בצורה הגנתית טובה מאוד, אבל בסוף ניצחנו" אמר בכיר מהצוות המקצועי לספורט1.

 

 

הצפוניים מביטים קדימה ומתכוננים למשחק החוץ נגד האחרונה בטבלה, מכבי נתניה, ביום שבת (16:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD). "העפלנו לשלב רבע הגמר ומאמינים בעצמנו שנעשה תוצאה טובה מול נתניה", התבטא בכיר מההנהלה. ח'אלד ח'לאילה, אברהם פאס ורן קדוש ימשיכו להיעדר עקב פציעות שונות. עלאא' אבו סאלח צפוי להמשיך לשחק במקומו של הבלם הספרדי לאחר שבקבוצה מרוצים מתפקודו. לגבי עמדת הקשר המרכזי, המאמן יוסי אבוקסיס מתכוון לעשות רוטציה בין סגס תאמבי ודייגו קאצ'ובה עד שח'לאילה ישוב למגרשים.

 

הקבוצה מתכננת לערוך משחק אימון נגד הנוער על מנת להמשיך לבחון את הזרים שמתאמנים עם הקבוצה עד שתתקבל החלטה בעניינם. המגן דוויד אדי הגנאי סירב לקחת חלק במשחק האימון למורת רוחם של מקבלי ההחלטות במועדון, שהחליטו לוותר על שירותיו ולעבור לאופציית המגן הברזילאי סילבה.

 

בסכנין מעוניינים להעניק עוד הזדמנות לקשר הברזילאי וונדרסון, שטרם הביע את חותמו. ההחלטה העקרונית בעניינו היא שהוא יוחתם רק במידה שהוא ישפר את יכולותיו באימונים ויפגין יכולת טובה יותר. שחקן נוסף שמתאמן עם הקבוצה הוא החלוץ הרומני חודורביי, שבקבוצה קיימת אופטימיות לגבי האפשרות שיחתום.

 

סכנין תעמוד לדין בגין התפרעויות אוהדיה במשחק הלוהט שהיה נגד בית"ר ירושלים לפני שבועיים.

עוד באותו נושא: דייגו קאצ'ובה, מוחמד קנדיל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי