Sport1 Banner

הטוב מ-3: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל עכו

ניקיטה רוקאביציה
ניקיטה רוקאביציה | צילום: ערן לוף

בבירה ניצחו בפעם השלישית ברציפות, מישאלוף (ע'), רוקאביציה וגבאי כבשו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הבטיחה עוד לפני המשחק את המקום השלישי בסיום העונה הסדירה, אבל שחקניו של סלובודאן דראפיץ' המשיכו ביכולת הטובה וחזרו עם 1:3 ממשחק החוץ מול הפועל עכו.

הבעלים אלי טביב הגיע לאצטדיון "טוטו" בצפון וצפה במשחק לצדו של החלוץ איתי שכטר שלא שיחק ערב צבירת כרטיסים צהובים, והשניים נהנו לראות את הצהובים-שחורים שומרים על פער 10 הנקודות מהמקום הרביעי ומנגד מסבכים את ירון הוכנבוים ושחקניו בתחתית.

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, הפועל עכו במקום ה-12 עם יתרון נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום, ובשבוע הבא הם יצאו לבלומפילד ויתארחו אצל אלי גוטמן והפועל ת"א בקרב תחתית קריטי לשתיים. בעקבות ההפסד לבית"ר, הפועל עכו לא תוכל להשתחל לפלייאוף העליון ותיאבק על הישרדותה בליגה הבכירה.

 

שמרו על הפער מהמקום הרביעי לפני הפלייאוף (עידן סלם)

 

ניקיטה רוקאביציה, שנפצע באימון והיה חשש שיחמיץ את המשחק, הפתיע כשביקש לפתוח בהרכב, הפגין יכולת טובה וכבש את השער השני במשחק מיד עם פתיחת המחצית השנייה מבישול של אצילי, אחרי שבלם הפועל עכו מושיקו מישאלוף כבש לשערו שלו כבר בדקה ה-8, ששינה את כיוון הבעיטה של לידור כהן, שזכה לקרדיט מדראפיץ' והחליף את שכטר.

 

ברניסלב יובאנוביץ' הצליח לצמק בדקה ה-53 וקבע 2:1, עכו הימרה על התקפה בניסיון להשוות וירון הוכנבוים השתמש בכל הכלים ההתקפיים שעמדו לרשותו, אך עמוק בתוספת הזמן החלוץ דובב גבאי ניצל את הפקרות המארחת וקבע את תוצאת המשחק – 1:3 לבית"ר ירושלים שבשבת תארח את מכבי פ"ת.

 

ניצחון שלישי ברצף לאורחת מהבירה (ערן לוף)

 

הרכבים

הפועל עכו: דני עמוס, אחמד קסום, משה מישאלוף, שמואל מלול, בוריס קפיטוביץ', סמואל גילמור, ברניסלב יובאנוביץ', גיא דיין (ציון צמח 73), עוז פרץ (דור כוכב 81), לנרי קהינדה, דילן סייס (אליאור סיידר 60).

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלעד גבאי, טל כחילה, חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', דוד קלטינס, קלאודימיר פריירה, דן איינבינדר, עומר אצילי (דובב גבאי 85), לידור כהן (אורי מגבו 76), ניקיטה רוקאביציה (לירוי צעירי 90). 

 

מהלך המשחק

 

דקה 1

אלון יפת הוציא לדרך את המשחק. עשרות אוהדי בית"ר ירושלים עדיין לא נכנסו למגרש ולטענתם הפועל עכו פתחה שתי קופות בלבד לאיסוף כרטיסים שהוזמנו מראש.

דקה 8

0:1 לבית"ר ירושלים! לידור כהן בעט מכ-20 מטר כדור מסובב לפינה הרחוקה, מושיקו מישאלוף ניסה להרחיק, אך שינה את כיוונו, הפתיע את דני עמוס והעלה את האורחת ליתרון.


הצהובים-שחורים חוגגים כבר בפתיחה (עידן סלם)

דקה 20

דן איינבינדר, שכבש בשבוע שעבר, הניף את הרגל מחוץ לרחבה, אלא שהכדור הסתובב ופספס את מסגרת השער בסנטימטרים.

דקה 32

גשם זלעפות בעכו מקשה על שחקני הקבוצות. קלאודימיר פריירה ניסה להפתיע ממרחק רב, אך עמוס הסתכל על הכדור יוצא החוצה.


גם דראפיץ' מרגיש את הגשם הכבד (ערן לוף)

דקה 46

0:2 לבית"ר! עומר אצילי עם רגל שמאל הרים נהדר למרכז הרחבה, רוקאביציה ברח לקפיטוביץ' ונגח בחופשיות לרשת.


התשיעי של החלוץ האוסטרלי-אוקראיני העונה (עידן סלם)

דקה 53

עכו מצמקת ל-2:1: ערבובייה ברחבת בית"ר לאחר קרן משמאל, יובאנוביץ' הגיע ראשון ומכ-14 מטר ובעט כדור חזק שקליימן הצליח רק לגעת בו, אבל לא למנוע שער.

דקה 55

גיא דיין ניסה להכניע את קליימן ולהשוות במהרה, אך כדור חופשי שבעט מכ-20 מטר לא הצליח להכניע את השוער שעצר היטב.

דקה 66

לנרי קהינדה הצליח לחמוק מהשמירה של טל כחילה ומשני מטר בלבד נגח החוצה. לא הזווית הכי נוחה, אבל החמצה גדולה של הניגרי.

דקה 68

קלאודימיר הרים קרן משמאל, דני עמוס הגיב באיחור והדף את הכדור מקו השער. כמעט שער שלא רואים כל יום.

דקה 70

רוקאביציה נותר לבדו ברחבה, העביר רוחב והשאיר את קלאודימיר באחד על אחד מול עמוס, אבל משני מטר בעט חלש ובעט לגופו של השוער.


עמוס. מצליח לשמור את עכו במשחק (עידן סלם)

דקה 90

1:3: כמעט חמש דקות בתוספת הזמן, דן איינבינדר בישל מצוין לדובב גבאי שעלה מהספסל – והחלוץ שממעט לשחק לאחרונה ניצל את הפקרות הגנת עכו שניסתה להשוות, כבש את השלישי מול עמוס וקבע את תוצאת המשחק. 


דובב גבאי מכניע את עמוס וקובע את תוצאת המשחק (עידן סלם)

עוד באותו נושא: לידור כהן, ניקיטה רוקאביציה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי