Sport1 Banner

שחר יערוך שינוי ניהולי, רוני לוי ימונה למנג'ר מקצועי?

שחר ולוי. בעיטה למעלה?
שחר ולוי. בעיטה למעלה? | צילום: ערן לוף

למרות הביקורת המאמן יישאר במכבי חיפה, שם מודים: "אין במה להתגאות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא מצליחה להתחבר מתחילת העונה ומשחקת כדורגל אפור. לאחר ה-0:0 מול הפועל תל אביב גם הקהל כבר התחיל לאבד סבלנות והגיב בשריקות בוז צורמות לעברו של המאמן רוני לוי ודרשו ממנו להתפטר.

 

לראשי הקבוצה ברור כי נדרש חישוב מסלול חדש, במיוחד לנוכח האמירה של המאמן עצמו ("מכבי חיפה מועדון גדול עם קבוצה בינונית"). גורם המקורב לקבוצה אמר: "הניצחון 0:4 על מכבי פתח תקווה החלשה היה אחיזת עיניים ובעיקר הוביל לציפיות לא ראליות. למועדון לא מגיע להיות בפליאוף העליון וגם אם תהיה שם אין בזה שום הישג. מרחק של 25 נקודות מהמקום הראשון, הוא לא משהו במועדון יכולים להיות גאים בו".

 

 

נשיא הקבוצה יעקב שחר מתכוון להמשיך בעונה הבאה עם רוני לוי, אך הוא מתוכנן שינויים גדולים באופן הניהולי והמקצועי. על פי גורמים המקורבים לקבוצה סגל השחקנים צפוי לעבור מהפך נוסף,  אך השינוי העיקרי יהיה מבני. עם זאת, כרגע לא הוחלט אם רוני לוי יהפוך למנג'ר המקצועי ויצרף מאמן בכיר לצדו או שיגיע מנהל ספורטיבי נוסח ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב.

 

יעקב שחר. מהפך נוסף בקיץ (ערן לוף)

 

השחקנים יודעים שהמשימה האמתית שלהם הוא הגומלין מול בני יהודה ברבע גמר גביע המדינה בעוד עשרה ימים. "המשחק החשוב הוא נגד בני יהודה באצטדיון סמי עופר. האוהדים לא יקבלו הדחה בגביע מול עליה לפלייאוף העליון".

 

רומריו פיראס כבר מסתכל על המחזור הבא: "יהיה קשה נגד מכבי נתניה וצריך לעבוד השבוע קשה באימונים כי זה משחק שחובה לנצח בו. אני אסיר תודה למכבי נתניה על ההזדמנות שנתנו לי, אבל היום אני ירוק לגמרי. אני מתחיל להשתלב ולהבין את שיטת המשחק של הקבוצה".

 

לקראת המשחק נגד מכבי נתניה יחזרו להרכב אלירן עטר ומרק וליינטה.

עוד באותו נושא: רומריו פירס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי