Sport1 Banner

"אם היו לי עיתונאי חצר, אולי לא היה עליהום"

אומר מה שאני חושב. בן חיים
אומר מה שאני חושב. בן חיים | צילום: עדי אבישי

טל בן חיים, חלוץ מכבי ת"א, הגיב על הביקורת שספג אחרי הראיון שהעניק בתום הדרבי

(גודל טקסט)

אחרי שראתה את הפועל באר שבע מגדילה את הפער בפסגה ל-8 נקודות, מכבי תל אביב ידעה כי אסור לה בשום אופן למעוד מול מכבי נתניה. האלופה שוב לא הרשימה, אבל גילתה אופי וניצחה 1:3 הודות לשערים של עדן בן בסט, ערן זהבי וטל בן חיים החלוץ.

אותו טל בן חיים הודה כי המצב בטבלה אכן מטריד אותו ואת חבריו. "זה יושב לנו בראש. כל מי שיש לו עיניים רואה שיש שתי קבוצות שרצות לאליפות", אמר והוסיף: "ב"ש קבוצה מצוינת וכרגע היא ראשונה ועם פער די גדול מאיתנו. נגמרו לנו הנקודות שאנחנו יכולים לאבד. אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה".

מלבד הפער בפסגה, בן חיים התייחס לראיון שהעניק בסיום הדרבי בשבוע שעבר. כזכור, חלוץ מכבי ת"א טען כי "הפועל הרסה את המשחק", וספג ביקורת. "זה משהו שלקחתי בחשבון. חושבים שהייתי עצבני כשאמרתי את מה שאמרתי. הייתי ממש רגוע ולקחתי בחשבון שזה מה שיהיה לאחר מכן. אני מהשחקנים שאומרים את מה שיש להם להגיד. אם היו לי טיפה יותר עיתונאי חצר, אז אולי עוד כמה היו יוצאים להגנתי, אולי לא היה עליהום כזה", ירה השחקן.


שיחרר לחץ. זהבי אחרי ה-1:2 (עדי אבישי)

פטר בוס, מאמן הצהובים, סיכם: "התחלנו בצורה נוראית, לא נראינו טוב ואיבדנו את הכדורים בקלות. בסוף שיחקנו טוב יותר, היו לנו הזדמנויות ראויות וניצחנו. הפער? לא יודע אם זה מלחיץ, זו תאוריה. תכל על זה כך. באר שבע מרגישה שאנחנו רודפים אחריה, היא מרגישים את הלחץ".

מנגד, נתניה סגרה משחק נוסף ללא ניצחון והתקרבה עוד קצת לעבר הליגה הלאומית. "זה מאוד מסתכל", הודה מנחם קורצקי. "התכוננו כמו שצריך, ידענו מה החוזקות והחולשות של מכבי ת"א. נראינו טוב, הגענו לחצאי מצבים, אבל כל שבוע אנחנו עושים את הטעות התורנית וזה מאוד מאכזב ומסתכל".

מאמן נתניה סיכם: "אני ברגשות מעורבים. מצד אחד, החבר'ה עשו יופי של עבודה. מצד שני, ספגנו שלושה שערים. העונה לא נגמרה, יש לנו עוד עשרה מחזורים. אני לא מוכן להתרגל למצב שאנחנו רק מפסידים. אני מעדיף לא להיראות טוב ולקחת נקודות".


מתקשה לקבל את המצב. קורצקי (עדי אבישי)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי