Sport1 Banner

בעיריית נתניה שוקלים זעזוע, אוסידון יסרב להתפטר

אוסידון. ישים את המפתחות?
אוסידון. ישים את המפתחות? | צילום: ערן לוף

בדירקטוריון ידרשו מהיו"ר לסיים את תפקידו. אלי כהן לא צפוי להתמנות

(גודל טקסט)

מכבי נתניה, מי שמאיישת באופן קבוע את המקום האחרון בטבלה, ממשיכה לראות את יתר הקבוצות מלמטה אחרי עוד הפסד, הפעם 2:0 לבני יהודה באצטדיון נתניה. גיא צרפתי, המאמן הזמני שלח קבוצה שהתמודדה באופן ראוי מול הכתומים, אבל ספגה שני שערים בתוספת הזמן ויצאה שוב בלי אף נקודה והיא במרחק 9 נקודות מחוף מבטחים.

 

במכבי נתניה יקיימו מחר (ראשון) ישיבת חירום במשרדה של ראשת העיר מירים פיירברג-איכר. לספורט1 נודע כי בדירקטוריון קיים קונצנזוס מוחלט לשינוי מידי בפן הניהולי וידרשו מהיו"ר דורון אוסידון לסיים את תפקידו בקבוצה.

 

 

בסביבתה של פיירברג אמרו כי ראשת העיר שוחחה כבר עם חברי הדירקטוריון ובהמשך למכתב החריף ששלחה באמצע השבוע יתכנו זעזועים בניהול הקבוצה. היו"ר שישב ביציע צדדי ומבודד לא מתכוון להתפטר, אך חבריו הדירקטוריון מתכוונים להפעיל עליו לחץ כבד כדי שישים את המפתחות.

 

כהן. חתונה שאף אחד לא רוצה בה (ערן לוף)

 

בשלב זה לא בטוח אם אלי כהן, שהיה אמור לחתום מחר, יצטרף לקבוצה וייתכן כי הנושא יידחה. במכבי בנתניה תומכים במנוי בפן המקצועי, אבל לאור המצב הכללי והסיטואציה בטבלה ייתכן שיעדיפו לוותר על מימון מאמן שלישי העונה וכהן כלל לא הוזמן למשחק. מקורביו של המאמן טוענים שגם אם יוצע לו התפקיד כנראה שיבחר לסרב, לאור המצב בטבלה והבלאגן הניהולי.

 

עימות חריף בסיום בין יובל אבידור ורומריו פירס שהסתיים לאחר התערבות של יתר הקבוצה. השחקנים ירדו לחדר ההלבשה כשהם שומעים קללות מאוהדי הקבוצה. בפנים שרר הלם מוחלט וההרגשה היתה כי ההפסד חרץ את גורל הקבוצה.     

 

צרפתי. נילחם עד הסיום" (דניאל סטרבורבדיס)

"יש תקופות ושנים שפשוט כלום לא הולך", אמר גיא צרפתי בסיום. "שחקנים עלו בטירוף ועם המון אנרגיות, אבל קרה מה שקרה בסיום. לא השלמתי עם הירידה ולא אשלים איתה. נילחם עד לסיום. צריך להתנהל נכון, זה המפתח".

 

המאמן המנצח, יוסי מזרחי שפוטר לפני שנה מנתניה, היה נרגש בסיום: "עשינו ניצחון חשוב מאד, אם היינו מפסידים היינו מועמדים לירידה, אבל ניצחון החוץ הזה עשה הרבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי