Sport1 Banner

גיא לוי: דורשים כאן תוצאות, לא בטוח שגם תהיה סבלנות

לוי. לא חושב על מיקום בטבלה
לוי. לא חושב על מיקום בטבלה | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-1:0 לכפ"ס. הרוש: "יש לחץ כי הדברים לא עובדים"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על בני יהודה במחזור הקודם וההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המדינה, קיוו בהפועל תל אביב להמשיך את המומנטום מול הפועל כפר סבא. אך בניגוד למשחקים הקודמים, שחקניו של גיא לוי לא הצליחו למצוא את הרשת ונוצחו 1:0.

 

"אם אנחנו מפסידים בבית לכפ"ס אז הגיוני שאנחנו קבוצת תחתית", אמר גיא לוי בסיום. "הלכנו בכל הכוח על הגביע, כי רצינו לנצח שם, וזה התנקם בנו. הייתה עייפות גדולה אצל השחקנים היום. זה הדבר המרכזי שראיתי היום. ניסיתי לעשות רוטציה עם בומבה, אבל לא היינו מספיק טריים".

 

 

"צריך להיזהר עם אביחי ידין ואלון תורג'מן. אנחנו עדיין לא יכולים לתת להם לשחק משחק שלם, במיוחד לגבי תורג'מן שרץ הרבה. הוא לא היה חד כמו שהיה במשחק הראשון שלו ובמשחק הגביע. צריך להבין את הסיטואציה, היא לא רגילה. בקבוצה שלנו שנמצאת בבנייה צורפו שחקנים שיעזרו לנו ויצורפו עוד שחקני התקפה. כשזה יקרה הקבוצה תהיה מספיק מגוונת וטובה לנצח משחקים גם ברוטציות".

 

 

הרוש. "הרגשתי כאילו לא שיחקתי שנתיים" (עדי איבישי)

 

"אני לא חושב על מיקום בטבלה, אני רואה שחקנים צעירים שמתקדמים. וכשמדובר בצעירים לוקח להם זמן. לי יש סבלנות, זו אחת האהבות הכי גדולות שלי לקדם שחקנים, אבל המועדון הזה דורש תוצאות. אם לכולם תהיה סבלנות אז בשנה הבאה נהיה קבוצה טובה ואיכותית שתכוון גבוה יותר. אין לי מה להוסיף על שיתוף הפעולה עם אלי גוטמן, הכל בסדר. צריך להכנס לפרופורציות, בסוף מדובר סך הכל בספורט".

 

"אני נחוש להצליח בדרך שלי עד הסוף. יהיו רגעים פחות נעימים, זה מבאס מאד לחזור הביתה לאחר הפסד, אבל מה לעשות צריך לחיות ככה, גם אני וגם הקבוצה. כפ"ס מצוינת, טקטית הם שיחקו נהדר וצריך להחמיא להם".

 

אריאל הרוש שחזר לאחר חמישה וחצי חודשים: "אני מרגיש טוב מאוד. התרגשתי מאוד לפני המשחק, הרגשתי כאילו לא שיחקתי שנתיים. חבל שפתחתי את החזרה שלי ברגל שמאל, אבל אני מאמין בקבוצה, ומקווה שזו מעידה חד פעמית. כרגע אנחנו קבוצת תחתית. הפועל ת"א זה מועדון גדול וכמובן שיש לחץ כי הדברים לא עובדים. ייקח זמן עד שהדברים יתחברו, אבל אנחנו חייבים להביא תוצאות ולהפנים את ההוראות".

 

מימר. "מיוחד ולא שגרתי" (עדי אבישי)

 

"לא דמיינתי שננצח שלושה משחקים רצופים", אמר שרון מימר, "זה מיוחד ולא שגרתי. לא ציפית לפתיחה כזו, אני שמח. לא קיבלנו מתנות עבדנו קשה והרווחנו את הניצחונות ביושר. אני חייב להחמיא לפליקס נעים שהשאיר פה קבוצה מאומנת עם סגל שחקנים טוב. גם הצוות המקצועי פה נהדר, כולם עוזרים לי. כל השחקנים כאן גברים. לא סתם עזבתי בית חם כמו הפועל באר שבע כדי לבוא לכאן. אני שמח שהם מחזירים על המגרש".

 

"אנחנו נמצאים בתהליך, לא נצא מפרופורציות מהניצחונות. אנחנו נמשיך להסתכל למטה בצניעות. הפועל ת"א זה מועדון שאני אוהב, אני מחובר למקום הזה כל החברים הטובים שלי אוהדי הקבוצה, לא היה קל לי מבחינה רגשית. אבל זה הכדורגל וזה הספורט, אני שמח מאוד שניצחנו".

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי