Sport1 Banner

אוברניאק הכחיש סיכום בפוגון: "מאושר במכבי חיפה"

אוברניאק. ינטוש אחרי חצי שנה?
אוברניאק. ינטוש אחרי חצי שנה? | צילום: ערן לוף

בפולין טענו שהקשר יעזוב: "פרסום רחוק מהמציאות". דריכות לקראת ב"ש

(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא ממהרת לקבל החלטות דרמטיות בנוגע לשחקני הרכש שיגיעו בחלון ההעברות של חודש ינואר. הירוקים יחתימו זר בודד שיגיע במקומו של ניקולה דרינצ'יץ' אם אכן יושלם בהצלחה תהליך הפרידה מהמונטנגרי, ובנוסף לכך יוחתם שחקן ישראלי.

 

המועדון מרגיש שהסגל הנוכחי הוא רחב ועמוק, וכאשר יצטרפו אליו שני המחלימים מפציעות קובי מויאל ואופיר קריאף לא יורגש השחרורים המתקרבים של אביחי ידין, אייל משומר, שחר הירש ואלון תורג'מן, בנוסף כאמור לדרינצ'יץ' שמחפש יחד עם הקבוצה קבוצה באירופה. המאמן רוני לוי לא בטוח באופן סופי איזו עמדה הוא מעוניין לחזק בשחקן זר, ונכון לעכשיו שהעדיפות היא לקשר אחורי בנוסח דרינצ'יץ'.

 

 

יחד עם זאת, בפולין פורסם כי פוגון שצ'צ'ין הגיעה לסיכום עם קשר הקבוצה, לודוביק אוברניאק, אם כי הירוקים הכחישו. לעומת זאת, נשיא הקבוצה הפולנית צוטט בדיווח: "לא מאשר ולא מכחיש". לאוברניאק 34 הופעות בנבחרת פולין, למרות שגדל בצרפת.

 

מאוחר יותר פרסם המועדון את הכחשתו של הקשר: "הפרסום רחוק מהמציאות וכלל לא נכון. אני מאושר להיות במכבי חיפה, מחויב למועדון ומרוכז במשחק מחר. כל השאר לא מעניין", אמר לודוביק אוברניאק.

 

הקבוצה משלימה את הכנותיה למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני, הראשון מבין שלושת משחקי השיא של הקבוצה בתוך עשרה ימים. בהמשך תשחק הקבוצה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב ולאחר מכן משחק הגביע נגד בית"ר ירושלים שמוגדר בקבוצה כ"משחק העונה". באימונים מורגשת מוטיבציה גבוהה של השחקנים לקראת שלושת המשחקים והרצון הוא לפתוח בניצחון את הסדרה נגד הפועל באר שבע.

 

המאמן רוני לוי מתכוון להמשיך עם הקפטן יוסי בניון בהרכב הפותח. שחקנים בסגל הקבוצה העידו שכשבניון על המגרש יש להם יותר אמונה וביטחון בפעולותיהם.

 

ההרכב המשוער: ולדימיר סטויקוביץ', אוראל דגני, מרק ואליינטה, דקל קינן, טאלב טוואטחה, נטע לביא, עטאא ג'אבר, לודביק אוברניאק, יוסי בניון, אלירן עטר, גלינור פלט.

עוד באותו נושא: ניקולה דרינצ'יץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי