Sport1 Banner

דרינצ'יץ' ישוחרר, חשש שקינן ייעדר 3 שבועות

קינן. בספק גדול לשבוע הבא וייתכן שגם מעבר לכך
קינן. בספק גדול לשבוע הבא וייתכן שגם מעבר לכך | צילום: ערן לוף

המונטנגרי עשוי לקבל הודעה על סיום דרכו עוד היום. הקבוצה תועמד לדין

(גודל טקסט)

חדר ההלבשה של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר נראה אתמול בסיום משחק התיקו 1:1 נגד הפועל כפר סבא, כמו לאחר הפסד בגמר גביע המדינה.

 

שחקנים חיפשו נקודות דמיוניות בתקרה, בודדים השתמשו באמירה התבוסתנית "תרימו את הראש". גם האמירות הכלליות בסיום, כמו "נעבוד עכשיו קשה באימונים", ו-"הלחץ סביב הקבוצה גדול", כבר לא תופסות.

 

 

שריקות הבוז שנשמעו בעיקר לעברו של טאלב טוואטחה ושחקנים אחרים מורים בברור לכיוון פעולה חד וברור שצריכים להוביל כבר מהיום הנשיא יעקב שחק והמאמן רוני לוי, ולראיה שבסיום רק ולדימיר סטויקוביץ' ונטע לביא הלכו להודות לאוהדים.

 

שחר ולוי צריכים להחליט במהירות אם שווה להוביל קו של שינויים בסגל השחקנים בדומה לחודש ינואר בעונה שעברה כשהגיעו אלירן עטר, איתי שכטר ואברהם פאס והופשר מההקפאה אביחי ידין, מהלכים שהביאו בקושי פלייאוף עליון והסתיימו בהתרסקות אל תוך המשמרת של רוני לוי, או במקביל לבצע מיני-שינוי ולהמתין לקיץ 2016 כי הצהרה על פלייאוף עליון ואירופה בלחץ המקצועי הקיים עשויה להזיק.

 

גורם במועדון סיפר לאחר המשחק לספורט1: "האימונים לאורך כל השבוע הם ברמה הגבוהה ביותר בליגת העל, רוני לוי מכין את הקבוצה נכון ואז בזמן אמת על המגרש הלחץ מפרק את השחקנים ובעיקר את אלו שמנהיגים את הקבוצה".

 

הלחץ פוגע בתוצאות, הזרים לא מצליחים לסייע (ערן לוף)

 

במועדון יש הטוענים כי גם ספסל הקבוצה אינו מקרין אופטימיות ונראה לאורך המשחקים, כמו אתמול, כספסל של משחק אימון פנימי. מקורב לקבוצה הוסיף: "אין דמות של מנהיג על המגרש. לא מכובד לראות את הקפטן יוסי בניון הולך ומתקבע לשחקן של רבע שעה כמחליף. היום אי אפשר להאשים את איתי שכטר, איל משומר, אלון תורג'מן ואביחי ידין. הקבוצה נכשלה בשחקני הרכש שלה, התרומה בעיקר של ניקולה דרינצ'יץ', לודוביק  אוברניאק  וגליינור פלט היא שולית ומחלישה את השחקנים האחרים".

 

הסיפור הגדול שייך לקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ', אחריו חיזרה מכבי חיפה לאורך כל העונה שעברה בעידן של אלכסנדר סטנוייביץ' בואכה מרקו בלבול. דרינצ'יץ', שחקנה לשעבר של פרטיזן בלגרד, אחראי אתמול לאחד המהלכים ההפגנתיים שמועדון כמו מכבי חיפה לא יוכל לעבור לסדר היום. השחקן ששכרו קרוב ל-400 אלף יורו לעונה, נטש כידוע בהפגנתיות את האצטדיון ועזב לביתו לאחר חילוף מקצועי של מאמנו בדקה ה-38.

 

דרינצ'יץ' אמש. משחקו האחרון במכבי חיפה? (ערן לוף)

 

המאמן המנטלי של הקבוצה, דן ולנסי, אמור לנטרל בעבודתו רגשות מהסוג הזה ונראה כי מכבי חיפה לא תנהג מול דרינצ'יץ' "בפראות", אך בלי קשר לעונש או להליך כבר במהלך היום צריכה סוכנת השחקנים הסרבים ויקי ועקנין לקבל שיחת טלפון מגורם המוסמך ולהגיע לפרדה של כבוד לקראת חודש ינואר בו ימצא הקשר מועדון חלופי במקום אחר.

 

הבלם דקל קינן יעבור היום בדיקה והחשש הוא ממתיחה בשריר הירך שתוביל להיעדרות מהמשחק נגד בני סכנין וייתכן שגם משחק או שניים מעבר לכך. כוס שתייה שנזרקה מהיציע לכר הדשא סמוך לסיום תוביל להעמדת הקבוצה בפני בית הדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי