Sport1 Banner

בפ"ת נרגעו: דוס סנטוס סובל מחבלה חמורה

דוס סנטוס
דוס סנטוס | צילום: תומר חבז

הבלם צפוי להחמיץ 2 מחזורים. ראדה פריצה: "מעדיף שמכבי תיקח אליפות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הגיעה למושבה למשחק מול מכבי פ"ת במטרה לזכות בשלוש הנקודות ולשמור על הפער ממכבי תל אביב שעומד כעת על ארבע נקודות, כשלצהובים משחק חסר. באר שבע ניצחה 0:1 מפנדל מוצלח של מאור בוזגלו, על אף משחק נוקשה שלא התעלה לרמה גבוהה.

 

לא רק ההפסד כאב לאנשי מכבי פתח תקוה, אלא גם הידיעה שקיבלו בסיום לפיה אליסון דוס סנטוס ספג מכה חזקה ברגלו והובהל לבית חולים. לאחר בדיקות ראשוניות התברר שלא מדובר בשבר, אלא במכה יבשה בלבד והשחקן עלול להחמיץ את המפגשים עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע.

 

בשלהי המשחק, נכנס לשחק הרכש החדש של מכבי פ"ת, השבדי ראדה פריצה שאמר: "חזרתי לישראל כי פ"ת רצו אותי. אהבתי מאוד את ישראל בתקופה הקודמת שלי פה, כששיחקתי במכבי תל אביב. זאת הזדמנות טובה עבורי. הצטרפתי קבוצה שרוצה להגיע לפלייאוף ולאירופה, וזה מתאים לי".

 

ראדה פריצה בבכורה שלו במכבי פ"ת (עדי אבישי)

 

פריצה נשאל על המשחק הקרוב של קבוצתו נגד מכבי ת"א וענה: על מכבי: "זו תהיה הרגשה מוזרה לשחק נגדם. היו לי שנתיים וחצי נפלאות בקבוצה. הם חלק ממני ותמיד יהיו חלק מהלב שלי. אני מקווה שזו תהיה חוויה טובה. אני רוצה לשחק טוב נגדם, כי אני שחקן של מכבי פ"ת ואני אעשה הכל עבור המועדון שאני משחק בו. עם זאת, אני רוצה שמכבי ת"א תזכה באליפות ולא ב"ש".

 

מאמן מכבי פ"ת, רן בן שמעון סיכם: "אני מאוכזב, מאחר שאני לא אוהב להפסיד בכבוד. היינו צריכים לעשות דברים קצת אחרת. השחקנים נתנו את הכל, הם רצו מאוד מאוד.

 

לא שיחקנו חכם כשהיינו ביתרון מספרי, קיבלנו החלטות לא טובות. קשה לתת גול כשההחלטות כאלה. לקחנו סיכונים, וזה לא השתלם בסוף".

 

בן שמעון לא אהב במיוחד את השיפוט במשחק: "אנחנו קבוצה אגרסיבית. שרקו לנו פה 60 עבירות, 58 מהן לא היו. הייתה רוח, השופט שרק לפאוול. אפשר להתמודד מול הגדולות, ואנחנו עוד ננצח אותן".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי