Sport1 Banner

בכר: "הסגל לא גדול מדי, הוא בול מה שצריך"

מורגלים למקום הראשון. בכר
מורגלים למקום הראשון. בכר | צילום: דני מרון

בכר לקראת רעננה: "משחק לא פחות קשה ממכבי ת"א, גם הם ניצחו שם"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נמצאת בתוך חלום. לא רבים במועדון האמינו שרגע לפני שמחוגי השעון יחליפו את השנה ל-2016, הקבוצה הדרומית ביותר בליגה תשקיף על כל הליגה מלמעלה, ועוד פער של שלוש נקודות. האדומים ירצו להמשיך את הרצף מחר (20:40, שידור ישיר בספורט1 ו-HD) עם משחק לא פשוט נגד הפועל רעננה.

 

"מגיע לקהל ולעיר לחגוג אחרי תקופה לא קלה שהם עברו", אמר מאמן הקבוצה, ברק בכר, במסיבת עיתונאים. "מבחינתי, כבר למחרת הניצחון על מכבי תל אביב התחלתי להתעסק ברעננה, זה משחק לא פחות קשה. גם הם ניצחו בבלומפילד והם קבוצה טובה, עם שחקנים טובים ומאמן טוב. בסיבוב הקודם דיברו על כך שלא ניצחנו אותם הרבה שנים אבל עשינו זאת, הפנים שלנו קדימה. יש לנו פתרונות לקבוצות שמסתגרות, ונצטרך ליישם אותן".

 

 

"אני מאמין שהשיא עוד לפנינו, גם ברצף הניצחונות האחרון יש עדיין מה לשפר ולהיראות יותר טוב", המשיך המאמן. "אנחנו שואפים הכי גבוה ונלחץ על הגז כמה שיותר. ואנחנו לא נמצאים בלחץ מזה שאנחנו במקום הראשון, אנחנו מורגלים לזה. ככל שהליגה מתקדמת המשחקים נעשים קשים יותר. בכל משחק יש דברים פחות טובים ויותר טובים, השאיפה היא לשפר את הדברים הפחות טובים, גם מקצועית וגם מנטלית".

 

שברו את הנאחס כבר בסיבוב הקודם. ב"ש מנצחת את רעננה (דניאל סטרבובדיס)

 

בהמשך, התפנה בכר לשוחח על מצב הסגל של הקבוצה והתייחס לאפשרות שייערכו שינויים בסגל בחודש ינואר: "יש פה סגל טוב, בסיס טוב וקבוצה שרצה טוב, יש לנו מספיק זמן לחשוב ואנחנו נחליט בשקט. כרגע הסגל לא גדול מדי, הוא בול מה שאנחנו צריכים. אם נראה לנכון להתחזק בעוד שחקן או שניים אז נעשה את זה".

 

"חוזרים לנו שחקנים משמעותיים מאוד ונצטרך לדעת לחלק את הכוחות", סיפר. "מראש לקחנו בחשבון שיהיו חסרים שחקנים אבל אנחנו נדע להתמודד עם זה, אנחנו יכולים להסתדר עם חיסרון של כל שחקן. מה אני מחפש לקראת חלון ההעברות? את זה אני אחליט עם אסי, אלונה והצוות שלי. אנחנו מעריכים את עצמנו, וזה הכי חשוב. אנחנו עושים עבודה טובה ורוצים להמשיך לעשות אותה".

 

"אם נעשה את המקסימום יהיה בסדר"

"אני לא יודע אם הניצחון על מכבי היה הכי גדול שלי בקריירה. זה היה ניצחון חשוב, יוקרתי אבל לא מעבר לכך", סיפר בן ביטון. "אנחנו מתרכזים בכל משחק ובאים לעשות את העבודה. גם מחר אנחנו באים לנצח, אם נבוא מרוכזים ונעשה את המקסימום יהיה בסדר".

 

חולם להגיע לנבחרת. ביטון (דני מרון)

 

"כל פעם שמגיע צוות חדש יש לו את הדברים שלו והחידושים שלו", התייחס המגן לצוות האימון. "באופן אישי אני מקבל את הקרדיט שלי מברק והצוות, ואני בא לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. גם ההתנהלות מסביב לקבוצה מצויינת וזה עוזר לנו מאוד".

 

"חדר ההלבשה שלנו מצוין, כולם חברים של כולם ויש אווירה טובה מאוד", המשיך ביטון. "יש עכשיו תחרות על ההרכב עם החזרה של השחקנים ואנחנו שמחים מכך. זה מוציא מכולם יותר ובסוף זה עושה רק טוב לקבוצה".

 

לסיום, המגן הודה כי יש לו חלום גדול: "יש לי רצון להגיע לנבחרת ישראל, זאת שאיפה של כל שחקן ואני בטוח שגם זה יגיע".

עוד באותו נושא: בן ביטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי