Sport1 Banner

צפו במהדי זועבי זורק בקבוק מים ליציע ב"ש

זועבי. סיים את המשחק עצבני
זועבי. סיים את המשחק עצבני | צילום: דני מרון

האדומים לדין על התפרעות אוהדים. בוזגלו בסגל לרבע גמר גביע הטוטו

(גודל טקסט)

מיד עם סיום המשחק בין הפועל באר שבע לקריית שמונה (1:2) ב"טוטו טרנט" נצפה שוער האורחים, מהדי זועבי, כשהוא זורק בקבוק ים לעבר יציע אוהדי האדומים מנגב ללא כל התגרות מצדם. אמנם, אוהדי באר שבע קיללו את זועבי במהלך המשחק אבל הדברים לא חרגו מהמקובל במשחקי כדורגל.

זועבי היה עצבני כנראה על השער שספג בדקה ה-93 מראשו של ג'ון אוגו, ועל כך שהיה לו חלק בשני השערים שספגה קבוצתו. ככל הידוע העניין הזה נעלם מעיני השופט צביקה לוי ולא נרשם בדו"ח השופט. העונה כבר הורחק טל בן חיים, חלוץ מכבי תל אביב, על פגיעה ללא כדור בשחקן יריב שנעלמה מעיני השופט ע"ס מצלמות הטלוויזיה. בן חיים הורחק לשני משחקים בפועל.

בינתיים החליט תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להעמיד לדין את קבוצה הפועל באר שבע לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים, ואת שוער קריית שמונה גיא חיימוב  בגין העלבת שופט המשחק. הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב.


בוזגלו. שב לסגל (אסף קליגר)

במקביל, הפועל באר שבע תקבל את מאור בוזגלו המשתקם לסגל כבר במשחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים (רביעי, 20:30). הקשר ישוב אחרי למעלה מחודשיים היעדרות לאחר שעבר ניתוח בשרירי הבטן. בוזגלו התאמן לאחרונה באופן מלא וצפוי לשבת על הספסל גם במשחק הצמרת מול מכבי ת"א.

בקריית שמונה סירבו להגיב למקרה של זועבי. 

 

. הפועל באר שבע תעמוד לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים במשחק של הקבוצה אמש במשחק מול קריית שמונה.

A photo posted by Hapoel Be'er Sheva SINCE 1949 (@hapoelbsh) on

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי